دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

دو بیتی از خودم تقدیم به یکی از دوستانم ....

 

آغوش تو در خواب ، خیال است

کو خواب ، که آغوش  تو بازم نگران است

من خواب ندارم ، از آن روز که دیدم

رخ ماه تو و  آن روح  سپیدت  

 

سیدی ... امیدوارم که لذت برده باشید

من تو رو میخوام ...

به جای دسته گلی که فردا بر قبرم نثار میکنی،امروز با شاخه گلی کوچک یادم کن ،به جای سیل اشکی که فردا بر مزارم میریزی ، امروز با تبسمی شادم کن، به جای ان متن های تسلیت گونه که فردا در روزنامه ها برایم مینویسی ، امروز با پیام کوچکی خوشحالم کن "من امروز به تو نیاز دارم ، نه فردا...........

سریال لاست در ایران

سلام به همه  

دیروز یه اتفاق خیلی باحال تو میدون ولیعصر برام افتاد 

یه لحظه خشکم زد وقتی این تابلو رو دم در یه مغازه دیدم 

 

 

 

به هر حال جالب بود .... گفتم شاید شما تا حالا ندیده باشید

اولین دست نویس

سلام به همه دوستان گلم  

این وبلاگ رو به عشق شما زدم ... هر کی چیزی میخواست درخواست بده .... 

موفق و پیروز باشید