دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

به گمانم ...

 سلام دوستای گلم شبتون قشنگ ... تقدیم میکنم به تمام شما پاک دلان ... منتظر نظرات شما هستم ...

 

به گمانم عقل را باید شست  

به گمانم دل را باید جست 

به گمانم در میان دوستان

یار عاشق پیشه ای هست و نگفت!

 

می شود این قلمم مست نگاهت هر شب 

این قلم مست شود یا نشود ، من به یادت هستم 

عشق و ارزش

سلام به دوستان گل و عزیزم ، ببخشید تازگی ها طبع شعر داغونم گل کرده بازم دو تا دوبیتی براتون گذاشتم  

دلداده ام به باران 

شاید نگاهم خیس شد  

تا زندگی و عشق هست 

جانم ز لب لبریز شد ... 

 

میروید این دل هر از گاهی به دور 

من ندارم طاقت و صبر و غرور 

کو دلم تا بشوند این راز را 

او ندارد ارزش این کار را 

  

مرسی بابته نظرات دلگرم کننده و مهربانی هاتون ...

دل پاک دوستان من ...

این دوبیتی و خط پایینش رو تقدیم میکنم به بارون ، محیا و تمامی دوستانم که به وبلاگ من حقیر سر میزنن...  

و البته دوست دارند که جهان پر از عشق و محبت بشه ... 

 

سرت را روی شانم میگذاری

دلم را بی گمان تو دوست داری

اگر داری ز من تو یادگاری

بدان در یاد من تو ماندگاری

  

دلم پاک است و عاشق پیشه چون خاک است و در یاد تو هم ، همراه گمراهان عالم ، عالمی دارد ! 

امیدوارم هیچوقت گریه نکنید مگر از سر شوق ... نظر فراموش نشه !

ویدیو کلیپ مورد علاقه من ...

کلیپ مورد علاقه من ... خیلی دوستش دارم 

 

دانلود کلیپ 

 

امیدوارم که همه دنیا به هم علاقه و عشق داشته باشند  

(البته این کلیپ برای اینه که ما بدونیم ایدز اینجوری منتقل نمیشه )

عشق من و عشق تو ...

 اینم شعری که قول داده بودم ... ببخشید در حد شعرم نیست ... 

امیدوارم که خوب باشه  

عشق من در قلب من جایی گرفت

عشق تو در عقل تو پایی گرفت

عشق من بودش تمام روح من

عشق تو بودش تمام جسم تو

عشق من را زندگی آخر گرفت

عشق تو بودش فقط مهمان تو

عشق من ارزش ندارد پیش چشمان شما

عشق تو باشد تمام ارزش و روح شما

عشق را معنی نکن تو ای حکیم

عشق من هستش تمام زندگیم