دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

زیباترین قسم ...

نه تو می مانی و نه اندوه
و نه هیچیک از مردم این آبادی...
به حباب نگران لب یک رود قسم،
و به کوتاهی آن لحظه شادی که گذشت،
غصه هم می گذرد،
آنچنانی که فقط خاطره ای خواهد ماند...
لحظه ها عریانند.
به تن لحظه خود، جامه اندوه مپوشان هرگز...


سهراب سپهری

نظرات 2 + ارسال نظر
حسین چهارشنبه 14 دی 1390 ساعت 05:41 ب.ظ http://idream.blogsky.com

دست عزیز وبلاگ جالبی دارین!!!
شعرای سهراب سپهری رو دوس دارم
ممنون

مرسی حسین جان لطف داری ... منم همینطور ...

الهه جمعه 16 دی 1390 ساعت 08:06 ق.ظ

این متن رو خیلی دوست دارم و تو گوشیم همیشه دارمش.
زندگی گذراست و ما هم فقط باید بگذرونیمش.چه خوب چه بد.ولی امیدوارم همه لحظاتتون به خوبی بگذره.

مرسی الهه خانم حرفتو قبول دارم ... منم خیلی دوستش دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد