دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

به نقل از یکی از دوستان قدیمی ...

زیر رگبار نگاهت دلم انگار زیر و رو شد ...

واسه ی داشتن عشقت همه جونم آرزو شد ...

تا نفس کشیدی انگار ، نفسم برید تو سینه ...

ابر و باد و دریا گفتن ،  حس عاشقی چه چیز چرتیه !!!


الان واقعا به این حرفش رسیدم ...

نظرات 15 + ارسال نظر
مهدی سه‌شنبه 20 دی 1390 ساعت 04:21 ب.ظ http://hereyes.blogsky.com

جالب بود ولی فکر کنم فقط اون آخرش رو دستکاری کردی مگه نه؟

درسته مهدی جان آخرش رو دستکاری کردن ...

morteza سه‌شنبه 20 دی 1390 ساعت 10:33 ب.ظ

vaeeeeee man asheghe siavasham makhsosan in ahangesh
valia age akharesh dorost bashe:D

من خیلی به سیاوش علاقه دارم ... ممنون بابته نظرت مرتضی جان

علی چهارشنبه 21 دی 1390 ساعت 11:10 ق.ظ

کسی نسخه اصلیش رو نداره؟

الهه چهارشنبه 21 دی 1390 ساعت 06:27 ب.ظ

حیفه شعر به این قشنگی که آخرشو اینجوری عوض کردین،از شما بعیده آقای کیانور.
ابرو بادو دریا گفتن حس عاشقی،همممممممممممیییییییییینننننننننههههههههه.........

منیره چهارشنبه 21 دی 1390 ساعت 11:34 ب.ظ http://bestlove2011.mihanblog.com

من همون جزیره بودم ، خاکی و صمیمی و گرم ، واسه عشق بازی موجها ، قامتم یه بستر نرم ...

یه عزیز دردونه بودم ، پیش چشم خیسه موجها ، یه نگین سبز خالص ، توی انگشتر دریا ...
.
.
.
آخه حیف شعر به این قشنگی نیود!!!!!!!!!

_____با آقا مرتضی و الهه جون ،کاملا موافقمممممم_________

شعرش قشنگه ... من خودم عاشق شعرشم ولی ....

علی پنج‌شنبه 22 دی 1390 ساعت 01:10 ب.ظ

بالاخره چرته یا همنیه؟


( بستگی به میزان سکه‌ها داره )

آفرین علی :دی

محبوب پنج‌شنبه 22 دی 1390 ساعت 05:34 ب.ظ

سلام
اون خط آخر هم نقل قول از دوستتون هست یا خودتون گفتین؟

دوستم سیاوش قمیشی نیست که ... دوست عزیزم خط آخر شعر که ایشون میخونه رو اینجور عوض کرد ...

علی شنبه 24 دی 1390 ساعت 07:44 ب.ظ

چاکریم علی جان

الهه یکشنبه 25 دی 1390 ساعت 07:01 ب.ظ

علی آقا اگه قرار باشه به سکه بستگی داشته باشه همون چرته محض.
منیره جان ممنون از نظرت.
همه با هم یک صدا(حس عاشقی همینههههههههههههههههههههه)

محبوب سه‌شنبه 27 دی 1390 ساعت 04:40 ب.ظ

منظورم این کلمه بود:
الان واقعا به حرفش رسیدم.

نه اینو خودم نوشتم ... چطور مگه خانم / آقای محبوب ؟؟؟

علی چهارشنبه 28 دی 1390 ساعت 10:50 ق.ظ

در کل من الان تو باند «علی» هستم :دی

علی بگه چرته، منم می‌گم چرته !

مرسی علی جان

محبوب دوشنبه 3 بهمن 1390 ساعت 09:56 ب.ظ

همینطوری

آخه بهتون نمیخوره.

چرا فکر میکنید نمیخوره ؟؟؟

محبوب شنبه 8 بهمن 1390 ساعت 11:34 ق.ظ

اول اینکه میشناسمتون
و با توجه به شعرهای عاشقانه ای که قبلا تو ووبلاگ مینوشتید خیلی فاصله داره.
به نظر من عشق چیز خوبیه فقط باید برای کسی باشه که ارزشش رو داشته باشه.

من چی شما رو میشناسم ؟؟؟
خوشحال تر میشدم اگه میدونستم با کی صحبت میکنم ...
-------------
من نمیگم عشق چیز بدیه میگم چیز چرتیه ، چرا ؟؟؟
شاید چون همه فقط اداش رو در میارن ، یا ادعاشون میشه که واقعا یکی رو دوست دارند ...
غرور همیشه هست ولی هیچوقت چیز خوبی نبوده ...
عشق همیشه هست ولی هیچوقت هیچکس قدرشو نمیدونه ...
-------------
شاید اگه کسی هم عاشق شما بشه ، شما هم هیچوقت نفهمید یا بفهمید ولی قدر اون محبت و عشق رو ندونید ...

الهه سه‌شنبه 11 بهمن 1390 ساعت 07:13 ب.ظ

آقا سید انتظار نداشتم اینو بگید،یکم به اطرافتون نگاه کنید میبینید که عشق و عاشقی هنوزم معنای واقعیه خودشو داره.
اونی که امروزه زیاد میبینید و اسمشو اشتباهی گذاشتن عشق، در حقیقت هوس های زودگذره،عشق هیچوقت معناشو از دست نمیده و در عمل هم همون عشقه.به شرطی که یه هوس رو به اسم عشق نذاریم.

بله آبجی الهه حق با شماست ولی بعضی وقت ها هم عشق رو هوس و هم هوس های کودکانه خودمون رو عشق واقعی تصور میکنیم ...
ولی بعضی ها حتی لیاقت محبت ندارند ... چون بهشون محبت کنی فکر میکنن دیگه هیچکسی نیست که بهش محبت کنی ... در صورتی که تو این دنیا بزرگ ما چیزی که همه نیاز دارند محبته !!!
و اگر کسی بخواد محبت خرج کنه همه خریدار محبت هستند ...

شیرین پنج‌شنبه 30 خرداد 1392 ساعت 12:28 ب.ظ

اومدی تو سرنوشتم بی بهونه پا گذاشتی....
عاشق این آهنگ سیاوشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد