دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

باران پایدار ...

در اتاقم نشسته ام ، متنی مینویسم ، باران میبارد و دستهایم را خیس می کند ولی سقف اتاقم که سالم است !!!

دیوانه و خسته شده ام ، لبخندهایی به تمسخر به دنیا میزنم ، اما اوست که مرا دست انداخته و می چرخاند ...

گاهی راه را هموار و گاهی پر پیچ و خم میکند با این که میداند تنهایم ولی کسی را همراهم نمیکند و کسی را به من پابند نمی کند ، هر کس می آید گویی خودش مسافر است ...

شاید من تند میروم ، شاید هم آهسته ولی هر طوری هست کسی قدم هایش را با قدم هایم هماهنگ نمیکند و وقتی که من سعی میکنم با او هماهنگ شوم ناگهان او میرود ، بی آنکه دلیلی داشته باشد تنهایم میگذارد ...

فقط به گناه این که کسی به من یاد نداد چگونه به دیگران محبت کنم ...  

نظرات 4 + ارسال نظر
مسعود جمعه 7 بهمن 1390 ساعت 12:32 ب.ظ

مرسی سید خیلی لذت بردم عالی بود ولی حالا این یه جمله رو هم از من داشته باش امیدوارم خوشت بیاد
زندگی زیباست زشتی های آن تقصیر ماست
در مسیرش آنچه نازیباست تدبیر ماست
زندگی آب روانی است روان می گذرد
آنچه تقدیر من و توست همان می گذرد.

قربانت مسعود جان ... بسیار بسیار زیبا بود ....

جمشید دوشنبه 10 بهمن 1390 ساعت 09:03 ق.ظ

با سلام
خیلی قشنگ بود سید جان...
مخصوصا جمله ی مسعود جون

سلام
فدات جمشید جان ...

الهه سه‌شنبه 11 بهمن 1390 ساعت 07:04 ب.ظ

آقاسید خیلی قشنگ بو د و ایول به داداش خودم،عالی بود،چه عجب یه جمله ای نوشتی که توش نا امیدی نیست....

مرسی آبجی ... دیگه دیگه یه خبرای هست بماند چه خبرای

behzad Rahmati پنج‌شنبه 13 بهمن 1390 ساعت 08:25 ب.ظ

با عرض سلام و .....خدمت طرفداران نصفه نیمه پرسپولیس ۱ بار هم شما ببرین چی میشه والا............

یعنی نظرت منو مرده !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد