دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

تکیه گاه ...

تا تو هستی در کنارم ... زندگی را دوست دارم ...

تا تو باشی سر پناهم ... بخت را باور ندارم ...


گرچه عشق حقیر است برای توصیف ارتباط ما ولی عاشقانه میپرستمت ...

نگذاشتی از تنهایی چیزی بفهمم ، تمام خاطرات تلخم را محو کردی ، گویی تمام زندگیم به شادی گذشته ... التماست میکنم تنهایم نگذار ... تنهایی درد بدیست ...

آری خدایی مهربانم با تو هستم که همواره پشتم به تو گرم بوده و هست ...

نظرات 2 + ارسال نظر
جمشید دوشنبه 24 بهمن 1390 ساعت 07:06 ق.ظ

سلام سید خودم...
خیلی قشنگ بود. تحت تاثیر قرار گرفتم... عالی بود.
راستی خط آخرو اصلاح کنی، بهتر میشه.
دوستت دارم خیلی زیاد @@@ فک کردن اصلا نمیخواد

سلام جمشید جان ...
فدات عزیزم لطف داری ...
باحال بود :دی

شیرین پنج‌شنبه 30 خرداد 1392 ساعت 10:50 ق.ظ

خدایا! خواستم بگویم تنهایم, اما نگاه خندانت مرا شرمگین کرد چه کسی بهتر از تو...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد