دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

غمهای بزرگ در مقابل محبتی بزرگتر ...

تمام غم هایم را جمع کردم خیلی بزرگ شد داشت قلبم پر از کینه و نفرت میشد ولی فقط یه لحظه به یاد تمام مهربانی هایت افتادم  و فهمیدم هر چقدر غم های من بزرگ باشد در مقابل محبت بی نهایت تو حقیر است و تویی که به خوبی به همه هر چیز که لیاقتش را دارند میدهی ...

خدای بی نظیرم  دوستت دارم ... 

هر چند که بعضی وقت ها احساس میکنم از تو تنهاترم ، چون حتی کسی ادای دوست داشتن مرا درنمی آورد و یاد ازم نمیکند ... ولی باز هم شکرت که هنوز هوایم را داری ...

نظرات 3 + ارسال نظر
منیره دائمی پنج‌شنبه 4 اسفند 1390 ساعت 01:20 ب.ظ http://bestlove2011.mihanblog.com

فوق العاده بود... آفرین...

البته به اون نوشته تو وبلاگ آبجی گلم نمیرسه

کشفی پنج‌شنبه 4 اسفند 1390 ساعت 01:23 ب.ظ

سلام.خیلی زیبا بود.اگر تنهاترین تنهایان شویم باز هم خدا هست او جانشین تمام نداشتهایمان هست.شاد باشین

سلام خانم کشفی ... ممنون بابته نظرتون ...
بله دقیقا این جمله عین حقیقته ...
شما هم همینطور ...

جمشید جمعه 5 اسفند 1390 ساعت 03:24 ق.ظ

سلام سید بابا...
سید جان، یه انتقاد کوچولو :

داداش یه کم مطالبتو تغییر بده. اینا در مقابل توانایی تو هیچ اند برادر....

بهر حال ممنون داداشی!

مرسی جمشید جان ... حتما سعی میکنم مطالب بهتری بزارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد