دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

تشریح آناتومی قلب دخترا و پسرا ...

نظرات 7 + ارسال نظر
الهه یکشنبه 14 اسفند 1390 ساعت 08:59 ب.ظ

بهم برخورد آقا سید.
آخ بمیرم واسه پسرا که انقد پاکن...

البته استثناهایی هم هست ولی اکثرا اینجورین
قبول کن پسرها اکثرا فقط به یه نفر فکر میکنن ولی دخترا به 10 نفر

منیره دائمی یکشنبه 14 اسفند 1390 ساعت 10:09 ب.ظ http://bestlove2011.mihanblog.com

به نظرم این قلب دخترای 14 ،15 سالست.

قلب پسرا هم واسه بعد 30 سالگی این شکلی میشه،(البته در بهترین حالت)

نظرت خیلی باحال بود ولی بازم بستگی به دختر و پسرش داره ...
ممکن تو هر سنی اینجوری باشن

جمشید یکشنبه 14 اسفند 1390 ساعت 11:06 ب.ظ

سید جان حرفتو قبول ندارم!
به نظر من که برعکس اونی که هستو گفتی!!!

نه من تو زمینه باهات میتونم بحث هم کنم ...
اثباتش کار سختی نیست ...
ولی نظر آبجیم هم جالب بود

مسعود دوشنبه 15 اسفند 1390 ساعت 05:41 ب.ظ

سید جان صادقانه ترین مطلبی که من تو این وبلاگ از ابتدا خوندم همین بود واقعا تحسین برانگیزه

مرسی مسعود جان

مصطفی پنج‌شنبه 17 فروردین 1391 ساعت 04:42 ب.ظ

سید هیچ چیز مطلق نیست
و بعد اینکه این مورد برا پسر ها هم هست ولی برای دخترا شدیدتره

دقیقا درسته باهات خیلی موافقم

مصطفی پنج‌شنبه 17 فروردین 1391 ساعت 04:45 ب.ظ

ولی سید از این حرفا گذشته بد زمونه ایی شده بد والا

دقیقا درسته باهات خیلی موافقم

شیرین پنج‌شنبه 30 خرداد 1392 ساعت 10:32 ق.ظ

خیلی هم خوبیم حسودیتون میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد