دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

دو خم ...

به یاد تو غزل ها گریه کردند

قلم ها هم هوای سجده کردند
پرستوهای عاشق بال هم نیز
تمام مرده ها را زنده کردند
به یاد تو تمام عشق کم بود
خطای عاشقی ها خط غم بود
در این آشفته بازار کزایی
تمام زندگیم روی دو خم بود


شاعر : خودم

نظرات 3 + ارسال نظر
کشفی شنبه 17 تیر 1391 ساعت 09:42 ب.ظ

سلام آقای سیدی.واقعا زیبا بود...راستی قالب وبلاگتون خیلی قشنگ شده تبریک می گم

سلام خانم کشفی .... مرسی خیلی لطف دارید ...

جمشید یکشنبه 18 تیر 1391 ساعت 12:58 ق.ظ

سلام سید خدا...

بابا یه پا شاعری واسه خودت. زیتون نخوری یه چیزی میشی!

عاشقتم، عاشق خودتو، شعرتو، وبلاگتو، قالبشو...

راستی فونت این شعرت مثل اون مقاله های کپی شده از اینترنته که تو خونه با فونت دلخواهمون درست میکنیم و توو یه کامپیوتر دیگه چاپش میکنیم!
خداییش راست نمیگم؟

سلام جمشید جان ...
مرسی عزیزم ولی آخه زیتون خیلی دوست دارم
منم همینطور ...
گفتم بزار یه تنوع تو فونت بدم راست میگی یکم شبیه شده

bestlove2011.mihanblog.com چهارشنبه 21 تیر 1391 ساعت 06:59 ب.ظ

سلام داداش.
شعرات دارن روز به روز عالی تر می شن.
آفرین.

مرسی آبجی
لطف داری وگرنه همون داغون های قبلیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد