دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

بندگی ...

هر شب ترانه خوانم و پرسه میزنم

امشب به یاد نفسم سجده میزنم

بر آفتاب رویت و صفای دلت

فردا منم هوای بنده میزنم !

---------

علی کیانور

لیلای غریب ...

وقتی که دیگر نیستی

فرقی ندارد کیستی !

وقتی بری با دیگری

دیگر تو لیلا نیستی !

------------

علی کیانور

دوتا دوبیتی به عشق بازدیدکنندگان وبلاگ گفتم ( درد جدایی - دل شاد )

دعایت میکنم هر روز و یادت نیست

صدایت میکنم هر شب هوایت نیست

چون نامی داری از تنهایی شبهای رویایی

تو همچون روز میدانی که دردم نیست تنهایی

---------------------------------------------

خداوندا اگر چون خاک است این دل

اگر از زندگی بیزار است این دل

شفای ده عزیزان و مریضان

که از درمان درد ها شاد است این دل

-----------

علی کیانور

امیدوارم لذت برده باشید ...

قتل عشق ...

عشق را من کشته ام ، خاکش کنید

در مسیر و راه ، باز یادش کنید

شیون تنهایی شب های من

کو ؟ کجایی ؟ تا که تنهایش کنی!

میرود سوی قبرستان دل

تا که بازم درد ، درمانش کنی !

من تمام زندگی را برده ام

چونکه از عشق تو من هم مرده ام!

-------------------

علی کیانور

درد من ...

درد من تنهایی هر شب که نیست

سینه ای دارم درونش دیدنیست

هیچ راهی نیست من آقا شوم

من که هر روز خدا کور و کرم

میروم ای زندگی از دست یار

چون شدم عاشق به رسم روزگار

لیک بازم او خدایی میکند

در رفاقت بازی اما او بازی میکند !

------

علی کیانور