دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

قتل عشق ...

عشق را من کشته ام ، خاکش کنید

در مسیر و راه ، باز یادش کنید

شیون تنهایی شب های من

کو ؟ کجایی ؟ تا که تنهایش کنی!

میرود سوی قبرستان دل

تا که بازم درد ، درمانش کنی !

من تمام زندگی را برده ام

چونکه از عشق تو من هم مرده ام!

-------------------

علی کیانور

نظرات 2 + ارسال نظر
...(همون لیلا...) چهارشنبه 19 تیر 1392 ساعت 09:55 ب.ظ

الان خیلی بهترم خدارو شکر
فقط خواستم بهت بگم عشق رو هیچوقت نکش
عشق به آدم انگیزه میده نفس میده انرژی میده
حتی اگه معشوق بیوفا باشه حتی اگه نباشه حتی....
کاش منم یه عاشق واقعی بودم کاش منم انگیزه و انرژی داشتم

خدارو شکر که حالتون بهتره همون لیلا ...
من عشق رو میکشم که بیاد پیش خودم به آخرین بیت دقت کنید میفهمی منظورم از قتل عشق چیه !!!
کاش هممون یه عاشق واقعی بودیم :)

شیرین شنبه 29 تیر 1392 ساعت 03:36 ب.ظ

پایم را روی مین گذاشته‌ام...
تکان بخورم مرده‌ام...
باید همین جا که هستم بمانم...
تا آخر دنیا ...
درست وضعیت سرباز جنگی را دارم ...
کنار تو و زیباییت...
سلام...
شعراتون مثل همیشه زیباست.

سلام مرسی لطف داری ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد