دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

خنده ی زیبا ...

وقتی که میخندی

چشماتو میبندی

دنیام عوض میشه

زیر و زبر میشه

حتما بهشت اینجاست

چون خنده ات زیباست

دستای گرم تو

همراه این دستاس

عشق و عزیز من

مانند یک رویاست

فهمیده و عاقل

او هست عزیز دل

----------------

علی کیانور


یادت نرود ...

من هم نفس هوایت هستم

یادت نرود که یادت هستم

من در صف این دلهای خستم

یادت نرود دل به تو بستم

-----------------

علی کیانور

معجزه یار ...

این دل پیرم جوانی می کند ...

باز دارد با تو بازی می کند ...

مامن روح و روانی می کند ...

تو نفس هایت خدایی می کند ...

.....

----------------------

علی کیانور

جملات قصار من به همراه دوبیتی خاک پاک تو ...

اگر گمان کردی که تنهایی ، یعنی نمیدانی که اینجا بدون تو چه غوغایست ...

-----------------------

فقط گاهی نگاهم کن ، نیم نگاهت به من عمر جادوانه می دهد ...

-----------------------

سادگی ظاهرت و زیبایی باطنت دلم را به پیچیدگی ها می برد ...

-----------------------

دیوانه آن طرز نگاه تو شدم

من مست چشای پاک تو شدم

گویند همه عاشقی ارزانی تو

من هم به فدای خاک پاک تو شدم

---------

علی کیانور

زندگی دوگانه ...

من هم نفس طناب دارم علی

دل ها همه مست عشق پاکند ولی

من در قفس تنور جانم علی

لب ها همه بوسه داره یارند ولی

من در به در دل یه عاشق علی

شب ها همه در کنار خوابند ولی

این عشق و تنفری کذاییست علی

من روح توام هوا خداییست ولی

--------------------

علی کیانور