دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

نفرینی از بهشت ...

من در خیال تو

تو در خیال او

من در تفکر

مهر و وفای او

اینک که میروی

باشد که شرط ما

روحت اسیر من

جسمت اسیر او

تو میروی ولی

دل در نگاه تو

دارد نماد عشق

چون قلب من شده

نفرینی از بهشت ...

-------------

علی کیانور



نظرات 3 + ارسال نظر
www.iramit.net/irabest سه‌شنبه 8 مرداد 1392 ساعت 09:29 ب.ظ http://www.iramit.net/irabest

جشنواره انتخاب وبلاگ برتر

http://www.iramit.net/irabest

جای شما در بین سایتها و وبلاگهای برتر خالیست

شیرین چهارشنبه 9 مرداد 1392 ساعت 11:44 ق.ظ

مگذار که یاد مارا طعم تلخ این حقیقت ببرد...

این حقیقت است که از دل برود هرآنکه از دیده رود...

سلام علی جان این شعرت خیلی قشنگ و تلخه

سلام شیرین جان مرسی لطف داری همه شعرام همینطوره :|

لیلا جمعه 11 مرداد 1392 ساعت 01:17 ق.ظ

بسیـــــــــــــــــــــــار زیبا

مرســـــــــــــــــــــــی لیلا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد