دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

بی سر پناه ...

ای عزیزم ای همه جان و تنم

میروم شب ها به سمت دفترم

بازوانت خانه ی گرم من است

لیک من بی سرپناه و خانه ام

---------

علی کیانور

نظرات 2 + ارسال نظر
شیرین پنج‌شنبه 24 مرداد 1392 ساعت 09:09 ق.ظ

سلام خوب بـــــــــــود علی جونم ..

بیت آخرشو به نظرم بی سر پناه و خانه ام بزاری فکر کنم

بیشتر بهش بیاد عزیزم .

آره راست میگی مرسی
درستش کردم ...

لیلا جمعه 25 مرداد 1392 ساعت 01:20 ب.ظ

هر شعر زیباتر از شعر قبل
به نظرم هی داری پیشرفت میکنی و شعرات جا افتاده تر میشه
برات آرزوی موفقیت میکنم

مرسی لیلا جان ، لطف داری ...
همچنین برای شما ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد