دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

خنده ی زیبا ...

وقتی که میخندی

چشماتو میبندی

دنیام عوض میشه

زیر و زبر میشه

حتما بهشت اینجاست

چون خنده ات زیباست

دستای گرم تو

همراه این دستاس

عشق و عزیز من

مانند یک رویاست

فهمیده و عاقل

او هست عزیز دل

----------------

علی کیانور


نظرات 3 + ارسال نظر
لیلا سه‌شنبه 29 مرداد 1392 ساعت 11:58 ق.ظ

چه شعر قشنگی
چقدر خوب که فهمیده و عاقل عاشق شدی
چون معمولا عشق با عقل تناقض داره

مرسی ولی اشتباه متوجه شدین !
فهمیده و عاقل عاشق نشدم که عاشق یه دختر فهمیده و عاقل شدم‌:)
بازم ممنون

علی سه‌شنبه 29 مرداد 1392 ساعت 11:05 ب.ظ

خوبه قشنگه

فقط میدونی من نظرم یه مقدار چیزه :دی
یعنی ...
بیخیال :دی

مرسی عزیزم ... چه مقدار چیه ؟؟؟ :دی

لیلا چهارشنبه 30 مرداد 1392 ساعت 03:40 ب.ظ

آهان پس که اینطور
آخه من اینو باهم خوندم و این برداشت رو کردم :
فهمیده و عاقل او هست عزیز دل

منظورم اون بود که گفتم ولی شاید منظورمو خوب نرسوندم :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد