دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

سخاوت ... دوست ...

سخاوت یعنی ببخش از چیزی که برایت ارزش دارد وگرنه هرگدایی چیزی که لازم ندارد را دور میاندازد ...

-----------

دوست یعنی خودش هم نباشد ، یادش تنهایت نگذارد که احساس تنهایی کنی ...

----------

علی کیانور

نظرات 2 + ارسال نظر
بنیامین شنبه 4 آبان 1392 ساعت 09:08 ق.ظ

خیلی قشنگ بود سید جان

در مورد اولی که اصلا داغونم کردی!!!!

در مورد دومی هم فکر کنم منظورت خودته!!!

فدات بنیامین جان ، لطف داری عزیزم :) اتفاقا منظورم خودتی گل پسر

راضیه کشفی سه‌شنبه 28 آبان 1392 ساعت 09:31 ق.ظ

خیلی قشنگ بود.مخصوصا دومی

خواهش میکنم ... اینو برای شما دوستای گلم گفتم دیگه ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد