دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

مارمولک و یک داستان واقعی ...

این یک داستان واقعی است که در ژاپن اتفاق افتاده ...



شخصی دیوار خانه اش را برای نوسازی خراب می کرد . خانه های ژاپنی دارای فضایی خالی بین دیوارهای چوبی هستند ، این شخص در حین خراب کردن دیوار در بین آن مارمولکی را دید که میخی از بیرون به پایش فرو رفته بود ...

ادامه مطلب ...

در می ... هوای امشب ...

پری های خیالی در کنارم

شدم غرق خیالی در اتاقم

به نام دوستی و عشق هستن

چرا بازم در می را شکستند !!!


شدم مست خیال یارم امشب

کجاست ؟ کو دلبر و دلدارم امشب

تمام دلبری ها با تو امشب

شدم جمشید و فرهاد تو امشب

به احترام فوت استیو جابز ...

به احترام فوت استیو جابز عزیز ...

قالب وبلاگ تا اطلاع ثانوی به آیفون تبدیل شد ...

باشد که یادی از آن خلاق و نابغه در عرصه کامپیوتر کرده باشیم

قربانی ...

روزی پسر بچه ای نزد شیوانا آمد و گفت: مادرم قصد دارد برای راضی ساختن خدای معبد و به خاطر محبتی که به کاهن معبد دارد. خواهر کوچکم را قربانی کند. لطفا خواهر بیگناهم را نجات دهید.

شیوانا سراسیمه به سراغ زن رفت و با حیرت دید که زن دست و پای دختر خردسالش را بسته و در مقابل در معبد قصد دارد با چاقو سر دختر را ببرد. جمعیت زیادی زن بخت برگشته را دوره کرده بودندو کاهن معبد نیز با غرور و خونسردی روی سنگ بزرگی کنار در معبد نشسته و شاهد ماجرا بود.

شیوانا به سراغ زن رفت و دید که زن به شدت دخترش را دوست دارد و چندین بار او را در آغوش می گیرد و می بوسد. اما در عین حال می خواهد کودکش را بکشد. تا بت اعظم معبد او را ببخشد و برکت و فراوانی را به زندگی او ارزانی دارد...

ادامه مطلب ...

یار بی نظیر من ...

نیست جز یارم کسی ، در این جهان یاری دگر

خالقی و ماندگاری و خدایی یار من

میپرستم هر چه هستش در تمام کائنات

گوشه ی چشمی نگاهی هم به ما کن ای خدا