دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

در چشم من ...

به چشم من تو یک بانوی دیبا

فریبنده ، قشنگ و پاک و زیبا

به چشم من تو از عالم جدایی

غریبی از همه نامردمی ها

به چشم من تویی ، تو یاور من

عزیز من تویی ، تو باور من

به چشم من همه رفتن از اینجا

ولی من هستم و یاد تو تنها

-------------

علی کیانور

نظرات 3 + ارسال نظر
علیرضا کوچولو جمعه 18 مرداد 1392 ساعت 12:52 ق.ظ http://alirezanoori.niniweblog.com/

سلام دوست خوبم
طاعاتتون قبول و عیدتون مبارک.
یه عیدی به من بده و دلم و شاد کن، الهی که خدا به حق این عید عزیز بهتون بهترین عیدی رو بده...
دوست عزیزم
من در جشنوارۀ تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کردم و شما می تونید بهم کمک کنید.
کافیه با موبایلتون 179 را به 20008080200 پیامک کنید و بهم رای بدید.
خواهش می کنم این کمک و بهم بکنید. فقط تا ساعت 24 فردا فرصت پیامک دادن هست.
تا الان 900 رای جمع شده و من هنوز نفر پنجم هستم ولی فاصله با نفرات سوم و چهارم خیلی کمه.
اگه می دونستید پیامک شما چقدر برام ارزشمنده همین الان رای می دادید.
برای کسب اطلاعات بیشتر به وبلاگم سر بزنید.
از این که لطفتون رو دریغ نمی کنید سپاسگزارم.
آرزو می کنم سهم تون از این مهمانی بزرگ بهترین هدیه ها باشه.

شیرین شنبه 19 مرداد 1392 ساعت 06:57 ب.ظ

سلام علی جان عیدت مبارک ...

واقعا عاااااالی بود. ترکوندی عززززیزززم

سلام ... مرسی شیرین جان ...
لطف داری ممنونم ...

لیلا دوشنبه 21 مرداد 1392 ساعت 12:54 ق.ظ

وقتی خوندمش یه جوریم شد
اون بانویی که این شعر رو براش گفتین حتما خیلی خوشبخته
خیلی قشنگ و پر احساس بود

کاش خودش هم اینو میخوند :|
امیدوارم همیشه خوشبخت باشه ...
مرسی لطف داری لیلا جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد