دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

تویی تمام هَستیم ...

برای اینکه شعر رو بهتر بخونید یعنی با وزنی که گفتم فقط به خط چین ها رسیدید چند لحظه مکث کنید ...


تویی ناز من ...

ساناز من ...

-----------

تویی همدم و هم راز من ...

----------

تویی ماه من ...

تویی یاد من ...

تویی با وفا ...

تویی یار من ...

----------

تویی عشق من ...

تویی عاشقم ...

-------------

تویی که تو دستام قایقی ...

تویی که تو قلبم ساکنی ...

------------

تویی تو ، تمام زندگیم ...

تویی مرگم و تویی زندگیم ...


امیدوارم همه لذت ببرید و ازش خوشتون بیاد ... خودم خیلی دوستش دارم این شعرم رو

پیچک ...

از آن پیچک می پرسم ...
سرنوشتت ، آهت ، اشکت ...
این چنین بر پر مرغان سوار....!!
در کجا ، بودنت معنا خواهد یافت ؟
در کنارم پیچید..
ناله از دل سر داد..
و سکوتی شیرین...
گونه اش پر بود از اشک تهی ...
شوکرانش معنایی برتر از "تر" میداد..
با صدای گذر کره ی ره بغضِ گذشته از سر سودای جان گفت..
من تویی هستم که از خود ، خدایی ساختی و گذشتی...
اینچنین است بی خدایی، خدایی....

از دوست خوبم که این مطلب قشنگ رو برام فرستاده تشکر بسیار ویژه میکنم ... 

بهترین دوست ...

و کسی می گوید

سر خود بالا کن 

به بلندا بنگر

 به بلندای عظیم

به افق های پر از نور امید 

و خودت خواهی دید 

و خودت خواهی یافت

خانه ی دوست کجاست ... 

خانه دوست در آن عرش خداست 

خانه ی دوست در آن قلب پر از نور خداست 

و فقط دوست ، خداست ...

سر پیچ خیابان ...

روزگاریست که همه عرض بدن میخواهند...

همه از دوست فقط چشم و دهن میخواهند...

دیو هستند ولی مثل پری میپوشند...

گرگهایی که لباس پدری میپوشند...

آنچه دیدند به مقیاس نظر میسنجند...

خوب طبیعیست که یک روز به پایان برسد...

عشق هایی که سر پیچ خیابان برسد...


شرمنده یکم قدیمی بود ولی چون قشنگ بود گذاشتم 

Move On ...

No one can go back and make a brand new start
هیچ کس نمیتونه به عقب برگرده و همه چیز را از نو شروع کنه

Anyone can start from now and make a brand new ending
ولی هر کسی میتونه از همین حالا عاقبت خوب و جدیدی را برای خودش رقم بزنه

God didn't promise days without pain
خداوند هیچ تضمین و قولی مبنی بر این که حتما روزهای ما بدون غم بگذره

laughter, without sorrow, sun without rain
خنده باشه بدون هیچ غصه ای، یا خورشید باشه بدون هیچ بارونی، نداده

but He did promise strength for the day, comfort for the tears
ولی یه قول رو به ما داده که اگه استقامت داشته باشیم در مقابل مشکلات،
تحمل سختی ها رو برامون آسون میکنه

and light for the way
و چراغ راهمون میشه

Disappointments are like road bumps, they slow you down a bit

نا امیدی ها مثل دست اندازهای یک جاده میمونن
ممکنه باعث کم شدن سرعتت در زندگی بشن

but you enjoy the smooth road afterwards
ولی در عوض بعدش از یه جاده صاف و بدون دست انداز بیشتر لذت خواهی برد

Don't stay on the bumps too long
بنابر این روی دست اندازها و ناهمواریها خیلی توقف نکن

Move on
به راهت ادامه بده