دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

تویی تمام هَستیم ...

برای اینکه شعر رو بهتر بخونید یعنی با وزنی که گفتم فقط به خط چین ها رسیدید چند لحظه مکث کنید ...


تویی ناز من ...

ساناز من ...

-----------

تویی همدم و هم راز من ...

----------

تویی ماه من ...

تویی یاد من ...

تویی با وفا ...

تویی یار من ...

----------

تویی عشق من ...

تویی عاشقم ...

-------------

تویی که تو دستام قایقی ...

تویی که تو قلبم ساکنی ...

------------

تویی تو ، تمام زندگیم ...

تویی مرگم و تویی زندگیم ...


امیدوارم همه لذت ببرید و ازش خوشتون بیاد ... خودم خیلی دوستش دارم این شعرم رو

نظرات 5 + ارسال نظر
جمشید شنبه 2 مهر 1390 ساعت 12:02 ب.ظ

سلام سید جان..
برادر این شعر خودت بود؟

سلام جمشید جان ...
بله عزیزم ، شعر خودم بود ... مگه مشکلی داره ؟؟؟
اگه داره خوشحال میشم کمکم کنی بهترش کنم...

علی یکشنبه 3 مهر 1390 ساعت 12:12 ق.ظ

سیدبه فنا رفت !

ساناز کیه!؟

آقا مبارکه

من کجا رفتم !!!
ساناز اسم دوست دخترم نیست
ساناز به معنی بی همتا و بی نظیر است و فقط به خاطر رعایت وزن شعرم از این اسم استفاده کردم
مرسی عزیزم اول شما

جمشید یکشنبه 3 مهر 1390 ساعت 01:30 ق.ظ

دوست دارم سید جان...
حرف نداری!
من از شعرت خوشم اومد اما ...
راستش من خیلی وارد نیستم، به نظرم خانم نرگس آهازن (که شعر "مدهای عشق" ایشون خیلی قشنگ بود) خیلی میتونه کمکت کنه، داداش گلم!!!

منم همینطور جمشید جان ...
قربونت ... لطف داری ...
نرگس خانم افتخار نمیدن بیان اینجا سر بزنن که نظری هم بدن البته من خودم هم بودم نمیومدم چون خیلی داغون شعرام
ولی خوشحالم که شما و بعضی دیگه از دوستان خوششون میاد
ممنون بابته نظرت ...

جمشید یکشنبه 3 مهر 1390 ساعت 07:27 ب.ظ

قربون تو داداش.
خانم آهازن هم میاد، شاید نمی دونه که تو وبلاگت شعرات خیلی قشنگن، و الا حتما سر میزنه!!!
(خطاب به خانم آهازن...)

مرسی ... عزیزی ... من خوشحال میشم ایشون هم بیان

دوست دوشنبه 12 دی 1390 ساعت 08:00 ب.ظ

درسته ساناز دوست دخترتون نیست ولی از من به شمانصیحت که هر وقت خواستید با کسی دوست بشید یا ازدواج کنید سریعا این اسمو به اسم طرف تغییر بدید.خواهرانه گفتم گوش کنید حتما

سلام مرسی خواهر ( دوست ) عزیز
چشم ولی شعرم زیاد هم قشنگ نیست که !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد