دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

جملات قصار من به همراه دوبیتی خاک پاک تو ...

اگر گمان کردی که تنهایی ، یعنی نمیدانی که اینجا بدون تو چه غوغایست ...

-----------------------

فقط گاهی نگاهم کن ، نیم نگاهت به من عمر جادوانه می دهد ...

-----------------------

سادگی ظاهرت و زیبایی باطنت دلم را به پیچیدگی ها می برد ...

-----------------------

دیوانه آن طرز نگاه تو شدم

من مست چشای پاک تو شدم

گویند همه عاشقی ارزانی تو

من هم به فدای خاک پاک تو شدم

---------

علی کیانور

نظرات 6 + ارسال نظر
لیلا جمعه 25 مرداد 1392 ساعت 01:19 ب.ظ

علی آقا معلومه خیلی عاشقی ها
اکثر شعرایی که میگی عاشقانه ست

شعرهای عاشقانه رو بیشتر دوست دارم ، البته کسی رو هم دوست دارم ولی ...

شیرین شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 06:55 ب.ظ

سیاهی چشمانت را دوست دارم

چون رنگ روزگار من است .

این رو خودت گفته بودی شیرین جان ؟

لیلا یکشنبه 27 مرداد 1392 ساعت 01:14 ب.ظ

فضولیه ها
ولی چییی؟

اشکال نداره ، ولی اون به من علاقه ای نداره ...

شیرین یکشنبه 27 مرداد 1392 ساعت 06:36 ب.ظ

نه علی جان من شعرم از رفتن و بی وفایی

اگه علاقه داری و میتونی شعر بگی حتما اینکارو بکن ...

لیلا دوشنبه 28 مرداد 1392 ساعت 12:20 ق.ظ

خوب اگه بهش نگفتی بگو شاید اونم تورو دوست داشته باشه
مثل این فیلم هندیا

بیخیالش :) تا ببینیم چی پیش میاد ...

شیرین دوشنبه 28 مرداد 1392 ساعت 04:25 ب.ظ

یه وقتایی هم شعر میگم ولی شعرام زیاد قوی نیستن عزیزم.

پیشنهاد من اینه که شما یه وبلاگ بزنی و شعرهاتو بنویسی کم کم دستت قوی میشه ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد