دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

فرهاد کجایی ؟؟؟

فرهاد کجایی که از عشق بگویم

هر لحظه به یادش ، من هر روز سرودم

یک عمر فدایش شود این یار حقیرش

منت بنماید دو تا دستمامو بگیرد

هرگز نشوم محو تماشای غریبان

جامی بدهند از می و از ساغر بوستان

این نام شود یاد عزیزان به نکویی

نامی که شده عشق به اندازه کوهی

----------

علی کیانور

نظرات 4 + ارسال نظر
کشفی دوشنبه 18 شهریور 1392 ساعت 11:30 ق.ظ

خیلی قشنگ بود.موفق باشی

ممنون خانم کشفی :) سلامت باشید ....

[ بدون نام ] دوشنبه 18 شهریور 1392 ساعت 06:23 ب.ظ

سلام
منت بنمایید که او دستامو بگیرد
یا
منت بنمایید تا او دستامو بگیرد
به نظر بیشتر بهش بیاد

سلام دوست عزیز
نمیدونم شاید حق با شما باشه ولی به نظرم با وزن شعر هماهنگ نمیشه
بازم ممنون که نظر دادید ، دوست دارم از شعرهام انتقاد بشه خوشحال میشم نظرات شما رو بشنونم.
ممنون

لیلا سه‌شنبه 19 شهریور 1392 ساعت 01:42 ب.ظ

به نظر منم منت بنماید دو تا دستامو بگیرد زیاد به بقیه شعر نمیاد اگه عوض بشه بهتره البته از اونجایی که اصلا تو شعر و شاعری سر رشته ای ندارم نمیشه زیاد رو نظرم حساب کرد
دلم شکست کاش منم بلد بودم
اصلا شاعریم نمیاد

درسته حق با شماست ولی خوب به نظر چیزی دیگه نرسید که با شعر هماهنگ باشه ...
اشکال نداره با تمرین حتما موفق میشید

لیلا چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 08:17 ب.ظ

نه بابا واسه من با تمرینم نمیشه کاریش کرد..!
شعر باید تو خون شاعر باشه که واسه من نیست

شاید بشه شما هیچوقت نا امید نشو مثل من که همیشه امید دارم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد