دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

دو بیتی از خودم تقدیم به یکی از دوستانم ....

 

آغوش تو در خواب ، خیال است

کو خواب ، که آغوش  تو بازم نگران است

من خواب ندارم ، از آن روز که دیدم

رخ ماه تو و  آن روح  سپیدت  

 

سیدی ... امیدوارم که لذت برده باشید

نظرات 3 + ارسال نظر
علی دوشنبه 2 اسفند 1389 ساعت 10:55 ب.ظ

میگم سید !
حالا این یکی از دوستات کی هست!؟

تو که خودت میدونی چرا میپرسی ؟؟؟
بیاید دوباره شایعه برای من درست کنید تو دانشگاه

ناشناس شنبه 21 اسفند 1389 ساعت 11:26 ب.ظ

می گم امان از دل عاشق...
عاشقیم بد دردیه ها

مرسی که همدردی کردید
ولی مردان آذر هیچوقت عاشق نمیشوند
خیالتون راحت ما از این دردها نداریم

محیا جمعه 26 فروردین 1390 ساعت 03:04 ب.ظ

سلام..
من قبول ندارم
عشق ربطی به ماه تولد نداره
همه عاشقن حتی مردای آذر !!!!!!!!!
میسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد