دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

چرا همه فکر میکنن من عاشق شدم !!!

سلام به همه دوستان گلم که به وبلاگ من سر میزنند ... 

نمیدونم چرا جدیدا هر کسی برام پیام میزاره یا باهام صحبت میکنه یا نظر میزاره میگه من عاشق شدم ؟؟؟ واقعا دارم از تعجب شاخ در میارم !!! 

یعنی اینقدر دنیا بد شده که به هر کسی محبت کنی و دوستات رو دوست داشته باشی همه باید بهت بگن عاشق ...!!! من ناراحت نمیشم از اینکه بهم بگن عاشق ولی نمیدونم چرا هیچکسی دیگه بلد نیست عاشق زندگی و دوستانش باشه و همه رو دوست داشته باشه ، شاید من بعضی وقت ها با کسی باشم یا چیزی رو تقدیم کسی کنم که جزو دوستانم هست ولی این دلیل خوبی نیست که بگیم من عاشقم !!!   

نکنه به خاطر شعرام هست ، اگه به خاطر اون هاست باید بگم من خیلی وقته شعر میگم و بیشترش غمگینه و عاشقانه است و اصلا ربطی به عاشقی نداره !!!

ولی قول میدم اگه عاشق بشم به همه بگم .... میام اینجا اعلام میکنم !

نظرات 2 + ارسال نظر
علی بهرامی نژاد سه‌شنبه 16 فروردین 1390 ساعت 07:36 ب.ظ

تا نباشد چیزکی ، مردم نگویند چیز ها

میشه روشن تر بگی علی جان ، دقیقا کدام چیز هست که مردم دارن میگن چیزها ؟؟؟

محیا جمعه 19 فروردین 1390 ساعت 12:01 ق.ظ

علی جان با حرفات کاملا موافقم چون این مسئله برای خیلی ها و حتی خود من زیاد اتفاق می افته
از بدی دنیا نیست محبت بین آدما کمتر شده

امیدوارم روزی همدیگر را فراموش نکنیم ( محبت و انسان ) !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد