دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

من به یادت هستم

سلام به همه دوستان گلم ... یه مطلبی رو دوست عزیزم بهزاد فرستاده براتون میزارم 

دیدم خیلی زیباست حیفم اومد اینجا نزارم ...

 

خاطرم نیست تو از بارانی  

یا که از نسل نسیم 

هر چه هستی گذرا نیست 

هوایت ، بویت 

تو مرا یاد کنی یا نکنی  

من به یادت هستم ... 

 

با تشکر از دوست صمیمی و بسیار خوبم بهزاد رحمتی

نظرات 2 + ارسال نظر
محیا پنج‌شنبه 18 فروردین 1390 ساعت 11:54 ب.ظ

سلام
علی جان
مطالب وبلاگتون خیلی قشنگه هر دفعه که به وبلاگتون سر می زنم بیشتر لذت می برم
شعرایی که میگین خیلی عالیه من مفید ترین وقتم و توی اینترنت صرف خوندن مطالب شما می کنم
ممنون که اون داستان و گذاشتین(اگر عمری دوباره داشتم..)
این داستان و یکی از بهترین دوستام(م-ن)واسم فرستاده بود
ممنونم...

میگویم سلام ، هیچکس جوابم را نمیدهد ، پس خدانگهدار میگویم شاید از سر اتفاق ، یک نفر دست هایش تکان بخورد .
محیا

سلام محیا عزیز ... لطف داری ... خواهش میکنم
سلام

بارون بارون جمعه 19 فروردین 1390 ساعت 03:23 ب.ظ

قشنگ بود

مرسی لطف داری بارون بارون !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد