دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

جمله های فوق العاده ای که شنیدم ...

به کسی نگو چه بر سر دلم آورده ای ! بگذار؛ مردم فکر کنند ، هنوز هم میتوان عاشق بود ... !!! 

 

فرشته بودن بال می خواست،
تو که نبودی می ترسیدم از پرواز....
آدم شدم 

 

می نویسم " د ی د ا ر "تو اگر بی من و دلتنگ منی ......یک به یک فاصله ها را بردار 

 

به آن لبخندت که چون لبخند گلهاست / به رخسارت که چون مهتاب زیباست
به گلهای بهار عشق و مستی / به کتابی که آن را میپرستی
قسم ای نازنین تا زنده هستم / تو را من دوست دارم میپرستم
 

 

حمـاقـت کـه شاخ و دم نــدارد!
حمـاقـت یـعنـی مـن کـه
اینقــدر میــروم تـا تـو دلتنـگ مـن شـوی !
خـبری از دل تنـگـی تـو نمـی شود!
برمیگردم چـون
دلـتنـگـت مــی شــوم!!!
نظرات 1 + ارسال نظر
محیا پنج‌شنبه 25 فروردین 1390 ساعت 02:15 ب.ظ

بازم سلام
مثل همیشه قشنگی نوشته هاتون تعریف نداره
بازم باید ازتون تشکر کنم که اون مطلب و توی وبلاگ زیباتون گذاشتید
بیشتر از همه خوندن داستان ها و شعرایی که خودتون میگین لذت بخشه!!

...
زیبایی ها را چشم می بیند و مهربانی ها را دل
چشم فراموش می کند اما دل هرگز!!!!!
MiiiiSiiii

سلام ... محیای عزیز
خیلی به من لطف داری ... ممنون که نظر میدی و بهم انرژی میدی
امیدوارم که همه لذت ببرن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد