دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

عشق من و عشق تو ...

 اینم شعری که قول داده بودم ... ببخشید در حد شعرم نیست ... 

امیدوارم که خوب باشه  

عشق من در قلب من جایی گرفت

عشق تو در عقل تو پایی گرفت

عشق من بودش تمام روح من

عشق تو بودش تمام جسم تو

عشق من را زندگی آخر گرفت

عشق تو بودش فقط مهمان تو

عشق من ارزش ندارد پیش چشمان شما

عشق تو باشد تمام ارزش و روح شما

عشق را معنی نکن تو ای حکیم

عشق من هستش تمام زندگیم

نظرات 5 + ارسال نظر
محیا پنج‌شنبه 25 فروردین 1390 ساعت 02:53 ب.ظ

سلام سلام
عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی بود!!!!
بازم میسی!!!!!

فدات ... بازم لطف داری

علی .ب پنج‌شنبه 25 فروردین 1390 ساعت 03:33 ب.ظ

علی این شعرا رو از کجا میاری؟!


جیگرم خودم گفتم به من نمیاد شعر بگم

آشنا پنج‌شنبه 25 فروردین 1390 ساعت 04:25 ب.ظ

سلام
داره کم کم بهتون حسودیم میشه
من اصلا مثل شما نیستم.
من تو این دنیا فقط سعی میکنم با عزیزانم مهربون و صمیمی باشم و با بقیه اصلا خوب نیستم. از آدمایی که نمی شناسمشون می ترسم.
به هیچ کسی اعتماد ندارم.شاید دلیلش این باشه.

سلام
هر کسی برای خودش شخصیتی داره ... حسودی نداره میتونید عوض بشید اگه واقعا خودتون دوست داشته باشید...
امیدوارم روزی برسه که همه بهم اعتماد کنن و همدیگر رو دوست داشته باشند ... اگر بدی در حق شما نکردن چرا ازشون میترسید !!!
آشنای عزیز سعی کن کمی با قلب تصمیم بگیری نه همیشه با عقلت !

بارون جمعه 26 فروردین 1390 ساعت 03:49 ق.ظ

باور کن شما از جمله استثناآته مردان آذری هستیدبی خیال تا کی میخوای بگم من عاشق نیستمهستیناجوریه نگا به وبلاگت بنداز از اول تا آخرش عشق عاشقی زندگی دلتنگی بازم اگه بگی اینجوری میشماز دست رفتی

گفتم که عاشق نیستمچه گیری دادی بارون جان منو عاشق کنی نفهمیدم ... خواستی بیا قرار بزار بهت نشون بدم من از اون موقعه که دست به قلم شدم (۵ سال پیش ) و شعر نوشتم فقط عاشقانه و تو این سبک بوده !

بارون شنبه 27 فروردین 1390 ساعت 06:48 ب.ظ

شوخی بود بابا بی خیال ولی همین سبکه ایراد داره دیگه نه
به نظرم تو خیلی وقت پیش یکی رو دوست داشتی بعد به دلایلی نشد که بشه و.....این نظر شخصیه منه البته من منظوری ندارم باور کنمی خوای این نظر نذار اگه قبولش نداری ناراحت نمی شم الان میگی این چقدر رو اعصابه ببخشید فقط نظره

راحت باش ... نظرت برام خیلی ارزش داره
من خیلی ها رو دوست دارم ولی معلومه شما منو خوب نمیشناسید !!!
ولی عاشقی کار من نیست چون یکم دیوانه هستم ...
خواستی قرار اینترنتی بزار بهت توضیح میدم چرا اینجوری شعر میگم ...
بازم ممنون بابته نظر قشنگت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد