دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

ویدیو کلیپ مورد علاقه من ...

کلیپ مورد علاقه من ... خیلی دوستش دارم 

 

دانلود کلیپ 

 

امیدوارم که همه دنیا به هم علاقه و عشق داشته باشند  

(البته این کلیپ برای اینه که ما بدونیم ایدز اینجوری منتقل نمیشه )

نظرات 3 + ارسال نظر
بارون جمعه 26 فروردین 1390 ساعت 03:58 ق.ظ

قشنگ بود ولی باور کن اگه تو ایران بود میگفتن مخش تاب برداشته

قبول دارم حرفتو ولی بعضی هاشون چه با اشتیاق میان بقلش میکنن ... آدم لذت میبره انگار ۱۰۰ ساله میشناسه طرف رو ... مثل مادربزرگه یا ثانیه ۵۶ و بقیه که خیلی باحالن
من بودم بقلش میکردم ولش نمیکردم اینقدر حال کردم نوشتش رو دیدم!

ل جمعه 26 فروردین 1390 ساعت 12:18 ب.ظ

سلام
چطور میشه موسیقی پس زمینه وبلاگتون رو دانلود کرد؟
خیلی قشنگه

سلام ... مرسی
اگه برای وبلاگ میخواید بهتون بگم ولی اگه فقط آهنگشو میخواید
یه ایمیل برام بزارید براتون میفرستم

محیا جمعه 26 فروردین 1390 ساعت 05:20 ب.ظ

سلام...خیلی قشنگ بود
۱:۲۴و ۱:۳۸خیلی خیلی قشنگ بود!!!!!!
حیف که توی اینجا نمیشه آغوش رایگان پیدا کرد...
من بودم بقلش میکردم!!!!!!!
در کل عاااااااااااااااااااااااااااااااااااالی بود....!
بازم مثل همیشه میسی

مرسی محیا جان ... از نظر قشنگت
۱:۴۴ هم خیلی باحاله همشون رو دوست دارم خیلی باحالن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد