دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

دل پاک دوستان من ...

این دوبیتی و خط پایینش رو تقدیم میکنم به بارون ، محیا و تمامی دوستانم که به وبلاگ من حقیر سر میزنن...  

و البته دوست دارند که جهان پر از عشق و محبت بشه ... 

 

سرت را روی شانم میگذاری

دلم را بی گمان تو دوست داری

اگر داری ز من تو یادگاری

بدان در یاد من تو ماندگاری

  

دلم پاک است و عاشق پیشه چون خاک است و در یاد تو هم ، همراه گمراهان عالم ، عالمی دارد ! 

امیدوارم هیچوقت گریه نکنید مگر از سر شوق ... نظر فراموش نشه !

نظرات 5 + ارسال نظر
هستی سه‌شنبه 30 فروردین 1390 ساعت 10:26 ق.ظ

very good very good عالی بود

لطف داری هستی جان ! بابته نظر ممنون

بارون سه‌شنبه 30 فروردین 1390 ساعت 11:16 ق.ظ

شعر بالایی بد نبود ببین من میتونم بگم عالیه ولی نمیگم چون باید پیشرفت کنی مهم اینه جرات داری که می نویسی منم شعر میگم اما وقتی می گم فک میکنم خیل افتضه واسه همین میگم بی خیال و اما شعر پاینه مفهومه زیباتری رو میرسونه و قشنگتر بود این نظر میتونی اصلا قبولش نداشته باشی

ممنون بارون جان ، نمیدونم چی بگم ...
چرا اگه شعر میگی که خیلی خوبه ... من اگه شعر میگم ، برای اینکه بارون جان شما با من خودتو مقایسه کنی بگی این به این داغونی شعر میگه ولی اینقدر پر رو که تو وبلاگش هم مینویسه !!!
به هر حال ممنون بابته نظرت ... امیدوارم همیشه دوستانی مثل تو در کنارم بهم امید و جرات بده اند تا هرگز فراموش نکنم که دوست داشتن و عشق هنوز زندست ...
خوشحال میشم شعرهاتو بخونم ... برام جالبه

علی سه‌شنبه 30 فروردین 1390 ساعت 10:58 ب.ظ

علی ، من در لحظه سرودن این شعر پیش تو بودم

درسته علی در کنارم بودی ولی ...

محیا چهارشنبه 31 فروردین 1390 ساعت 12:08 ق.ظ

سلام...
میسی علی جان
شعرت عاااااالی بودمن که خیلی خوشم اومد
.
.
وقتی کسی نیست که به او فکر کنی به آسمان بیندیش
چون در آنجا همیشه کسی هست که به تو فکر میکند
گذار جهان هر چه باشد، تو همیشه لبخند بزن تا جهان تو را خندان نماید.
تقدیم به علی عزیز....!!!

مرسی همیشه به من لطف داشتی محیا جان
بابته نثری هم که فرستادی ممنونخیلی زیبا بود

بارون چهارشنبه 31 فروردین 1390 ساعت 05:19 ب.ظ

ولی اینقدر پر رو که تو وبلاگش هم مینویسه !!!
این حرفت بده این وبلاگ متعلق به خودته پس هرچی دلت میخواد بنویسواما در مورد شعرام من تا حالا اونا رو به کسی نشون ندادمچون فک میکنم بدبده

مرسی بارون جان ، لطف داری عزیز
حتما اشتباه میکنی بارون جان خوشحال میشم اگه منم بتونم چندتایی از شعرهای شما رو بخونم ... منتظرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد