دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

به گمانم ...

 سلام دوستای گلم شبتون قشنگ ... تقدیم میکنم به تمام شما پاک دلان ... منتظر نظرات شما هستم ...

 

به گمانم عقل را باید شست  

به گمانم دل را باید جست 

به گمانم در میان دوستان

یار عاشق پیشه ای هست و نگفت!

 

می شود این قلمم مست نگاهت هر شب 

این قلم مست شود یا نشود ، من به یادت هستم 

نظرات 6 + ارسال نظر
هستی پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390 ساعت 12:26 ق.ظ

سلام
شعراتون یکی از یکی قشنگ تره
نمی شه نظر نداد
واقعا آفرین ...

سلام ... ممنون لطف داری هستی جان
خیلی ممنون که به من دل گرمی میدید

ل پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390 ساعت 12:54 ق.ظ

این شعرتون از بقیه قشنگ تر بود.

ممنون بابته نظرتون خیلی لطف داری ، چشماتون قشنگ دیده

فائزه پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390 ساعت 03:25 ق.ظ

سلام سید جا خوردم! انتظار نداشتم استعداد شعر گفتن داشته باشی بیشتر فکر کردم بلاگت در زمینه برنامه نویسی و.... باشهکلام ساده و روشن و پر احساسی داری وبه این خاطر به زیبایی به دل می شینه از این بابت بهت تبریک می گم تو ترتیب ابیات شعرای بلندت بیشتر نگاه کن عشق و ارزشت خیلی خیلی قشنگ بود کاش ادامش بدی؟
بلاگ دوست داشتنی داری منتظر شعرای قشنگترت هستم موفق باشی
امیدوارم این دوستمونم عتراف کنه

سلام فائزه ... خوبی ؟
مرسی لطف داری برنامه نویسی و ... برای وبلاگ اینجا نیست
فائزه جان این دل تو که خیلی پاکه ... بازم ممنون ... حتما اگه امکانش باشه و بتونم کاملترشون میکنم ...
منم همینطور
در کل خوشحال شدم به وبلاگم سر زدی ...

علی پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390 ساعت 02:38 ب.ظ

علی یعنی از دست داری میری!!!
قبلنا این مدلی نبودی

چی شده طبع شعر پیدا کردی!؟

تو خبر نداشتی ... وگرنه از پنج شیش سال پیش شعر میگم
خواستی دفتر شعرم رو میارم ... فقط جدیدا هر چی شعر میگم یادداشت هم میکنم

محیا پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390 ساعت 05:48 ب.ظ

سلااااااااااااام...
عالی بود....مثل همیشه
میسی

مثل همیشه ممنون به خاطر روحیه دهی به شاعران داغون

محیا جمعه 2 اردیبهشت 1390 ساعت 01:18 ب.ظ

سلام...
روحیه نمیدم
واقعیته!!!!!!!!!!!!!!
منم اول راجبتون مثل فائزه فکر می کردم ولی الان دقیقاً برعکس!!!!!!!!!!

میسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد