دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

دلداده ی باران ...

این شعر همون دو بیتی اولی (عشق و ارزش ) هست که ادامه دادم 

تقدیمش میکنم به فائزه جان به خاطر اولین بازدید و حضورش در وبلاگ  

امیدوارم همه لذت ببرند : 

 

دلداده ام به باران 

شاید نگاهم خیس شد  

تا زندگی و عشق هست 

جانم ز لب لبریز شد ... 

دیوانگی و عاشقی

هستند اینها زندگی

گر عاشقی دیوانه ای

دیوانه جانت می رود

زین کوچه ی غم دار باز

درد فراقش میرسد

در یاد تو ای سنگ دل

عاشق شقایق میشود

مرداب همچون برکه ای

پر از جواهر میشود

نظرات 3 + ارسال نظر
محیا پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390 ساعت 05:46 ب.ظ

بازم سلام...
شعرتون فوقالعاده بود
من که خیلی لذت بردم.تا حالا ده بار خوندمش و هربار همون تازگی داشت
واقعاْ عالی بود
میسی

سلام محیا جان ، مرسی بابته نظر جالبت ! ده بار !
لطف داری

هستی جمعه 2 اردیبهشت 1390 ساعت 12:02 ق.ظ

منم با محیا جان موافقم مطالب این وبلاگ رو ده بار هم بخونی بازم کمه

دیگه دارم همینجوری عرق شرم میریزم

فائزه جمعه 2 اردیبهشت 1390 ساعت 01:01 ق.ظ

سلام مرسی خجالتم دادی بچه جون تو که به این خوبی می تونی شعر بلندم بگی چرا اکثراً دوبتی میگی؟؟؟ونقعاً انقدر سریع گفتی بابا استعداد

سلام ... نمیدونم دوبیتی بیشتر دوست دارم ... دیگه دیگه
مرسی لطف داری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد