دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

تولد فرشته های اردیبهشتی

سلام به همه دوستان گلم و مخصوصا علی عزیز و دو تا از دوستان عزیزم  ... این ماه اردیبهشت است و  فرشته ها از بهشت به زمین می آیند ... تولدت دوست عزیزم را بهش تبریک میگم 

 

علی جان تولدت مبارک ، همیشه موفق و پیروز باشی  

 

به یادم باش به یادت هستم

نظرات 7 + ارسال نظر
علی . ب جمعه 2 اردیبهشت 1390 ساعت 04:56 ب.ظ

مرسی
ممنون علی جان

این سومین وبلاگی بود که تولد رو تبریک گفت

فدات عزیزم ، امیدوارم که همیشه پر از زندگی و امید باشی گلم

فائزه جمعه 2 اردیبهشت 1390 ساعت 08:32 ب.ظ

سلام می خواستم تولد آقای لاست رو تبریک بگم ایشاالله ۱۲۲ ساله بشی

عجب لقبی پیدا کردی علیببخشید آقای لاست

علی بهرامی نژاد جمعه 2 اردیبهشت 1390 ساعت 09:44 ب.ظ

خانم فائزه ...
آقای لاست کیه!؟

حالا چون آواتار و امضام ...

ممون

این 22 هم آخر سر کار دسته من میده ....

فائزه جمعه 2 اردیبهشت 1390 ساعت 10:06 ب.ظ

خواهش میشه

محیا جمعه 2 اردیبهشت 1390 ساعت 11:49 ب.ظ

سلااااااام سلام
امشب که شب تولدته بهترین ها رو آرزو کن . من هم از خدا همون بهترین ها رو برات آرزومندم
تولدت مباااااااااااااارک
میدونم دیر رسیدم ولی دیگه خواستم تبریکم بگم
علی جان تولدت مبارک

فکر کنم محیا جان اشتباه گرفتی !!!
علی بهرامی من نیستم دوستمه

بارون شنبه 3 اردیبهشت 1390 ساعت 11:49 ق.ظ

تولد تولد تولدت مبارک مبار......

محیا دوشنبه 5 اردیبهشت 1390 ساعت 04:40 ب.ظ

سلام!!!!
نه علی جان اشتباه نکردم
منظورم دوستت بود !!!!!!
میسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد