دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

دوباره شکستم من ...

سلام به همه ی دوستای گلم ...  

رفتی و با یار خود عهدی ببستیدو 

دل تب دار و غم دار مرا بازم شکستی تو 

 

چه سرخوشم ز مستی چشمان پاک تو 

چه باک از این مستی که هست روزگار تو 

 

گویند به من عجب تو شعری گفتی ! 

این شعر عجب دارد یا گفتن من جانم !  

 

دل من ، دل تو ، دل دیوانه من 

شده عاشق تو ، دل بی خانه ی من 

شدم مست نگاه هر شب و روز 

دلم عاشق شده ، کو این دلم کو ؟

نظرات 4 + ارسال نظر
هستی سه‌شنبه 6 اردیبهشت 1390 ساعت 04:01 ب.ظ


دوبیتی آخرخیلی قشششششششششششششششنگ بود

مرسسسسسسسسسسسسسسسییییییی لطف داری هستی جان

محیا چهارشنبه 7 اردیبهشت 1390 ساعت 12:29 ق.ظ http://pm-mahya.blogfa.com

سلام!!!!!!!!!!!
بعد به من بگو چی حسودی داره!!!
خوب بود مخصوصاْ آخرش
دلم شده عاشق ُکو این دلم کو؟؟!!!!
حستون وقت گفتنش قشنگ بوده که شعر به این خوبی گفتین!!!!!!!!!!!!
میسی

سلام ... محیا جان
مرسی من هم خودم آخریش رو خیلی دوست دارم شایدم اگه بتونم ادامه هم بدمش ...

بارون چهارشنبه 7 اردیبهشت 1390 ساعت 05:08 ب.ظ

خوبه
ببین اگه این طور باشه بهتر نیست

رفتی و با یار خود عهدی ببستی یا بستی

دل تب دار و غم دار مرا بازم شکستی

چه سرخوشم ز مستی چشمان پاکت

چه باک از این مستی که هست روزگار ت

الان میگی داره پاشو از گلیمش درازتر میذاره

.
.
.
باشه باشه اروم باش دیگه نظر نمیدم

چرا عصبانی ؟ من که گفتم شعرام داغونه ...
خوشحال میشم اگه کسی دستی تو شعر داره کمک کنه ...
پس معلوم شد که شاعری
هر کی هستی هر جا هستی خوشحال میشم کمکم کنی

بارون چهارشنبه 7 اردیبهشت 1390 ساعت 10:05 ب.ظ

من که گفتم شاعر نیستم شاید اصلا نظره بدیه لا اقل از یکی کمک بخوای که شعر میگه نه من؟؟؟

نه خیلی هم خوب بود ... مگه من شاعرم
هر کسی میتونه واسه دل خودش چند بیت بگه اینطور نیست ؟؟؟
اگه بتونی کمک کنی ممنون میشم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد