دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

من به امید دیدار تو زنده ام ...

 سلام دوستان عزیزم ، رها جان این مطلب فوق العاده زیبا رو برام فرستاده امیدوارم که لذت ببرید : 

من از قصه زندگی ام نمی ترسم من از بی تو بودن به یاد تو زیستن و تنها از خاطرات گذشته تغذیه کردن می ترسم. ای بهار زندگی ام اکنون که قلبم مالا مال از غم زندگیست اکنون که باهایم توان راه رفتن ندارد برگرد باز هم به من ببخش احساس دوست داشتن جاودانه را باز هم آغوش گرمت را به سویم بگشا باز هم شانه هایت را مرحمی برایم قرار بده. بگزار در آغوشت آرامش را به دست آورم بدان که قلب من هم شکسته بدان که روحم از همه دردها خسته شده. این را بدان که با آمدنت غم برای همیشه من را ترک خواهد کرد. بس برگرد که من به امید دیدار تو زنده ام ...

نظرات 4 + ارسال نظر
محیا چهارشنبه 7 اردیبهشت 1390 ساعت 12:22 ق.ظ http://pm-mahya.blogfa.com

سلام..!!
خیلی قشنگ بود!!!
اکنون که باهایم توان راه رفتن ندارد برگرد باز هم به من ببخش احساس دوست داشتن جاودانه را...
این تیکشو خیلی دوست دارم.!!!
میسی

سلام محیا جان ... باید از رها جان تشکر کنی نه از من چون ایشون زحمت کشیده بود مطلب رو فرستاده بود

بارون چهارشنبه 7 اردیبهشت 1390 ساعت 05:08 ب.ظ

وقتی این خط رو دیدم یاد مانیتور تو بیمارستانا افتادم
وقتی یه آدم می بنده میره اون دنیا
حالا تو رو باید یه چند ژولی انرژی + داد(شوک ) تا دوباره برگردی به حال و هوای شعرت
تا خط -------------------- بشه
۸۸۸۸۸۸۸۸۸۸۸----۸۸۸۸۸۸۸۸۸۸۸۸۸۸۸۸۸۸-----۸۸۸۸۸۸۸۸۸۸۸۸۸

باحال بود بارون جان ... ممنون بابته نظر باحالت

رها چهارشنبه 7 اردیبهشت 1390 ساعت 07:36 ب.ظ

سلاااااااااام.
ممنونم
شعر دل تنها... به نظر من عالی بود.

سلام ... منم ممنونم
لطف داری رها جان ... بابته نظرت ممنون

بارون چهارشنبه 7 اردیبهشت 1390 ساعت 10:00 ب.ظ

این نظرم برای شعر بالایی اشتب شده

خوب من که از همه نظرات استقبال میکنم مهم نیست بارون جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد