دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

هم دوستام و هم خواهرم !!!

سلام به همه دوستای گلم ... من چقدر دوست دارم که اردیبهشتی هستن مثل اینکه خدا میخواسته بهشت رو خالی کنه همه فرشته هاشو فرستاده پایین !!! 

تولد همکلاسی عزیز (خانم محمدگنجی) و خواهرم دوست داشتنی خودم رو بهشون تبریک میگم  امیدوارم ۱۲۰ ساله بشید و زندگی شادی داشته باشید

امیدوارم که همیشه موفق و پیروز باشید و در تمام طول زندگی خداوند یاریتون کنه

نظرات 1 + ارسال نظر
محیا یکشنبه 11 اردیبهشت 1390 ساعت 04:25 ب.ظ http://mahya-pm.blogfa.com

.*’”"*.*”‘”*.
*. Tavalodet
“*. Mobarak
“*.*”
سلام!!!!
علی جان تولد دوستت و خواهر گلت و تبریک میگم!!!
میسی

سلام محیا جان ... لطف داری مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد