دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

روزهای زندگی من ...

سلام به همه دوستای گلم ... یه شعر داغون گفتم امیدوارم لذت ببرید ... نظر فراموش نشه : 

یه روز چشمام بارونیه 

یه روز دلم مهمونیه 

یه روز هوای عشق تو 

تو فکر من زندونیه 

 

یه روز دلم پر میگیره 

از این مرام و عشق تو 

یه روز دیگه میمیره و  

صداشو از من میگیره 

 

یه روز دلم گرفته و 

یه روز دلم تو فکر تو 

یه روز میاد که میکشم 

این دل پاک و ساده رو 

 ---------------------------- از اینجا به بعدش دیگه داغونه  شعرم نیست ...

یه روز تو عاشقم میشی 

یه روز که خیلی دیره 

اون روز غریب این دل و 

تا شب دیگه میمیره

نظرات 7 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 14 اردیبهشت 1390 ساعت 01:51 ب.ظ

علی تو یکم دیر از دست رفتی ...
یعنی یکم دیر شناخته شدی ...

اگه حدود 30 ، 40 سال پیش شناخته شده بودی ، بعضی از شعر هات می تونست الان تو اتوبوس و اینا پخش بشه

البته فقط بعضی هاشون :دی

مرسی علی جان ، دوست گلم لطف داری خیلی خیلی زیاد

بارون چهارشنبه 14 اردیبهشت 1390 ساعت 04:54 ب.ظ

یه روز میاد که میکشم

این دل پاک و ساده رو

میکشم در بیت بالا یعنی چی؟؟؟(۲نمره)

دانشجویان محترم لطفا اعتماد به نفس داشته باشید و از جملات زیر اکیداً خودداری کنید
---------------------------- از اینجا به بعدش دیگه داغونه شعرم نیست ...

در صورت تکرار دیگه نظر نمیدم

یه روز میاد که دل پاک و ساده خودم رو عاشق تو شده میکشم ( که اینجا به معنی شکستنه ) منظورم این بود بارون جان که کاری میکنم که فراموشت کنه ... زیاد شعرهای داغون منو جدی نگیر
باشه دیگه نمیگم

فائزه پنج‌شنبه 15 اردیبهشت 1390 ساعت 12:10 ق.ظ

______________&&&____&&& _¯_¯ _¯_¯.
______________&&&____&&&
______________&&&____&&&
______________&&&____&&& _¯_¯_¯_¯.
______________&&&____&&&
&&&&&&&______&&&____&&&
&&&&&&&______&&&____&&& _¯_¯_¯_¯.
_____&&&______&&&_____&&&&&&&&&________&&&
_____&&&______&&&_____&&&&&&&&&________&&&
&&&&&&&&&&&&&&&____________&&&_________&&&
&&&&&&&&&&&&&&&____________&&&_________&&&
_______________________________&&&________&&&
______________________________&&&&&&&&&&&&&
______________________________&&&&&&&&&&&&&
_¯_¯ _¯_¯._¯_¯ _¯_¯.
&&&
&&&______&&&&&______&&&&&&&
&&&______&&__&&_____&&&&&&&
&&&&&&&&&&&&&_____&&& _¯_¯_¯_¯.
__________&&&________&&&
__________&&&________&&&&&&&
____&&____&&&_______&&&&&&& _¯_¯ _¯_¯.
____________&&&
_____________&&&
______________&&&& _¯_¯_¯_¯.

ممنون فائزه جان .... خیلی لطف داری

احسان پنج‌شنبه 15 اردیبهشت 1390 ساعت 08:09 ب.ظ

میام اینجا کلی می خندم
ادامه بدید

خوشحال شدم احسان جان فهمیدم حداقل دل یکی و شاد میکنم
ممنون بابته نظرت ... دوباره سر بزن

محیا جمعه 16 اردیبهشت 1390 ساعت 01:39 ق.ظ http://mahya-pm.blogfa.com

سلام...!!!
قشنگ بود و غمگین
من دو بیت آخرش و دوست دارم!!!
عاااااالی بود...
راستی واسه اینکه به وبلاگداغون من سر زدسن خیلی خیلی میسی

سلام ... مرسی محیا جان
لطف داری ... خواهش میشه وبلاگ خیلی هم قشنگه

سلطان جمعه 16 اردیبهشت 1390 ساعت 02:39 ب.ظ

خداییش خیلی مزخرف هستن...
اکثر شعرا تکراری با یک تم و برگرفته از برخی ترانه های عاشقانه ست.
هیچ خلاقیت و موضوع جدیدی در کار دیده نمی شود
سبکتون رو عوض کنید و به شعرای معناگرا رو بیارید نه به این شعرای سرکاری که پر از کلمات عشق - چشم - وستت دارم - دل ایناس...
بابا یه کم عوض شو
اگه راس می گی یه شعر هنری قابل خوندن بگو که آدم خئده ش نگیره

مرسی بابته نظر جالبت ... کاش حداقل این دوستانی که انتقاد میکنن یکم جرات داشتن با اسم واقعی خودشون نظر میدادن !!!
شاید تو دوست نداری ! بقیه خوششون بیاد !
من تا حالا نگفتم شعر میگم و هیچ ادای هم ندارم !!!
این شعر های منم از چند سال پیش همینجوری بوده ...
اگه خیلی خنده ات میگیره مگه بده بیا اینجا یکم شاد باش
احسان میاد میخنده بهش همین و گفتم ... البته اگه تو احسان یکی نباشید !!!
راستی اگه نمیتونی عاشق باشی حداقل آدم باش و به سلیقه و اعتقاد بقیه توهین نکن ...سلطان جان !
اگه قرار باشه شعر هنری بگم ، مطمئن باش میگم عزیزم شما خودتو ناراحت نکن

هستی جمعه 16 اردیبهشت 1390 ساعت 05:31 ب.ظ

هر چی می خوام هیچی نگم نمی ذارن

به این جناب سلطان بگید خودشون یه بیت شعر بگن ببینیم ایشون که لالایی می گن خودشون خوابشون می بره

مهم اینه که اکثریت چی میگن
اکثریت هم راضی هستن

اصلا به این جور آدما توجه نکنید اینا به شما حسودیشون می شه

سلام هستی جان ... خوبی
مرسی عزیز نمیخواد خودتو عصبانی کنی ... من که ناراحت نشدم اشکالی نداره تو خودتو ناراحت نکن
ممنون که هوای منو داری و بابته نظر قشنگت
راستی کم پیدایی بیا نظر بده خوشحال میشم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد