دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

خلیفه نبود ... جوانی کو ؟؟؟

سلام به همه دوستان گلم ... در پی اعتراضاتی که به من شده بود بابته نوع شعرهام باید بگم من کلا سبک کارام همینه اجباری در خوندنشون نیست ، اگه دوست دارید میتونید مطالعه کنید اگر دوست هم نداری که برای چی خودتون رو اذیت میکنید ؟؟؟ ولی به خاطر سلطان جان دو تا دوبیتی داغون گفتم که اگه خواستن دیگه به وبلاگ ما سر نزنن حداقل خاطره خوبی داشته باشن  البته من دو بیتی اینجوری هم میگم ولی خیلی کم ...  

 

خدایا جهانت پر از غم شده

خلیفه نبود ، در زمین  شر شده

همه دزد هستیم و یا حیله گر

یکی راست گوید شود پیر و خر  

 

جوانی شده دود و تریاک ناب

جوانی شده عشق قلیان چاق

جوانان شدند عشق مست و خلاف

کجا ، کو جوانی و کردار پاک ؟

 

امیدوارم که به اندازه کافی خوب باشن ... نظر فراموش نشه بازم ممنون که به من سر میزنید

نظرات 8 + ارسال نظر
سید علی سیدی کیانور جمعه 16 اردیبهشت 1390 ساعت 06:13 ب.ظ http://ask66.blogsky.com

کجا بنگیرم ما به دنبال یار
بیابیم یکی چون رسول تو پاک
ببنیم عشق الهی چو او
شود جان و دل عاشق روی او

اینم بود ولی چون خیلی خوب در نیومد تو نظرات گذاشتم

هستی جمعه 16 اردیبهشت 1390 ساعت 07:03 ب.ظ

سلام
آخه حرف ندارن بزنن یه چیزی میگن حرص آدمو در میارن(یه همچین ادمی مطمئنن بلد نیست شعرو با آهنگ بخونه چه برسه به اینکه شعر بگه...)
این شعر هم مثل بقیه خیلی عالی و قشنگ بود
چرا شعرتون رو تو نظرات گذاشتین شعر به این قشنگی رو

حجم درسا یکم زیاده به خاطر همین کم پیدا بودم



سلام هستی جان ... اشکال نداره خودتو اذیت و ناراحت نکن
ممنون بابته نظرت ... نمیدونم آخه خیلی خوب در نیومد گفتم اگه کسی دوست داشت نظر بده اونم میخونه دیگه
باشه اشکالی نداره هر وقت درسا سبک تر شد حتما بهم سر بزن خوشحال میشم

مریم جمعه 16 اردیبهشت 1390 ساعت 08:42 ب.ظ

از وبلاگی که اهنگ سریال ضعیفی چون قهوه تلخ پخش می شه بایدم همچیم اشعاری نازلی دیده بشه...

شعر ضعیف و بی مایه است

سلام مریم جان
مرسی بابته نظرت ، والا من اصلا سریال قهوه تلخ رو جز ۳ قسمت اولش ندیدم و نمیدونم در چه سطحیه !!!
ولی این آهنگ رو دوست دارم خیلی جالبه که شما آقای علی اکبر شیدا رو نمیشناسید ... ( شاعر این آهنگ )
اگه میتونستیم رو در رو با شما / سلطان حاضر بودم درباره شعرام و وبلاگم بحث کنم ... موفق باشید

هستی جمعه 16 اردیبهشت 1390 ساعت 10:24 ب.ظ

من مطمئنم که این مریم همون سلطانه
اخه نمیذارن که ادم هیچی نگه
من نمی دونم شما چه اصراری دارید بگید این وبلاگ بده
یه اثر از خودتون بذارید ببینیم اصلا چیزی بلدید؟

کسی اصرار نکرده که بیاید به وبلاگ سر بزنید و نظر بدید. میتونید نیایید

تو زندگیم کسی اینقدر هوام رو نداشته ...
ممنون که پشت من هستی و هوامو داری هستی جان
بیخیالش خودتو ناراحت نکن ، بزار بیان نظر بدن چی میشه مگه ؟!
من تلاش خودمو کردم امیدوارم که با دلخوش برن اگه دوست ندارن شعرهای منو نخونن ... من کلا سبک کارم همینه

محیا جمعه 16 اردیبهشت 1390 ساعت 10:39 ب.ظ http://mahya-pm.blogfa.com

سلام...!!!
خیلی قشنگ بود!!!!
واقعا باید گفت کو؟؟؟!!!!
خوبم توشون پیدا میشه ـاما خوبا خیلی کمن
میسی

البته اینجا یکم عصبانی بودم ... اینجوری نوشتم وگرنه جوان خوب هم داریم من زیاده روی کردم ...
مثل خیلی از دوستام

محیا جمعه 16 اردیبهشت 1390 ساعت 10:41 ب.ظ http://mahya-pm.blogfa.com

سلام..
این شعرتونم قشنگه بیت دومش خییییییلی خوفه
میسی

مرسی لطف داری محیا جان ... کدومشون خلیفه نبود ... یا جوانی کو ؟؟؟
کدومشون رو گفتی بیت دومش خیلی خوفه ...
درهر صورت خواهش میشه

محیا شنبه 17 اردیبهشت 1390 ساعت 10:34 ق.ظ http://mahya-pm.blogfa.com

سلام....
نظر دومم که گفتم بیت دومش قشنگ بود شعر عالی تون که توی نظرا گذاشتین...
شعر خوفی بود.!!!!!!
میسی

سلام محیا جان ... لطف داری ...
خواهش میشه

ضرغامی شنبه 17 اردیبهشت 1390 ساعت 01:04 ب.ظ

سلام آقای سیدی
من هر وقت که وقت میکنم به وبلاگ شما سر می زنم و شعرهای زیبای شما رو میخونم شعر های قشنگی مینویسید
هر کسی نمیتونه احساساتشو به طور ریتمیک رو کاغذ بیاره پس نگید هنر مند نیستم این خودش یک استعداد ذاتیه که در وجود هرکسی نیست.و چون هر کسی ازش برخوردار نیست مخالف هم زیاد هست
البته که هر استعدادی نیاز به پرورش داره

سلام خانم ضرغامی
خیلی لطف میکنید به وبلاگ بنده سر میزنید ...
ممنون بابته نظر خیلی زیبا و قشنگتون و باهاتون موافقم
ولی اینا رو برای دل خودم اینجا مینویسم ولی امیدوارم که بهتر شده باشه استعدادم تو شعر گفتن
بازم ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد