دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

شعر من ...

سلام به دوستان گلم ... کم کم داریم به امتحانات میان ترم و پایان ترم نزدیک میشیم و کمتر وقت میشه که بیایم نت البته درس نمیخونم ولی حداقل ژستش رو باید بگیرم به هر حال اگه دیر به دیر وبلاگم رو آپدیت میکنم از همه عذر خواهی میکنم ... اینم تقدیم میکنم به همتون ... 

 

شده شعر من عشق و افسانه ها

شده آتش عشق فرزانه ها

چو شمعی که در قلب من روشن است

چو پروانه در فکر من مبهم است  

به امید دیدار مجدد شما دوستای گلم

نظرات 1 + ارسال نظر
محیا چهارشنبه 21 اردیبهشت 1390 ساعت 11:24 ب.ظ http://mahya-pm.blogfa.com

سلام..!!
خوب بود!!!
ایشالا امتحانات وخوب بدی!!!!
میسی

سلام ... مرسی ایشالا توام همینطور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد