دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

دو جمله از دلتنگی هایم

یه روز میای و میبینی که آغوش گرم من پر شده از دلتنگی و غصه های دوری تو و آن روز کسی که مرا دوست دارد آمده که غصه های و دلتنگیهایم را از آغوشم پاک کند و قلبم را تسخیر کند...  

 

تو نیامدی و من ماندم و غم و غصه و حرف های دیگران ... 

نظرات 3 + ارسال نظر
هستی سه‌شنبه 27 اردیبهشت 1390 ساعت 12:11 ب.ظ

مثل همیشه عالللللللللللللللللللییییییییییییییییی

مثل همیشه قشنگ و زیبا و امیدوار کننده ممنون هستی جان

فریبا یکشنبه 1 خرداد 1390 ساعت 02:54 ب.ظ

vay khoda kheili ghashang bod mer30 az in matlabe khobet
man az dostaye mahya hastam

سلام فریبا جان ... ممنون از نظر زیبا و قشنگت
محیا جان به من خیلی لطف داره

محیا دوشنبه 2 خرداد 1390 ساعت 07:49 ب.ظ http://mahya-pm.blogfa.com

سلام!!!
متن قشنگ پر احساسی بود!!!!
خیلی وقته نیومدم
بازم مییییییییسی

سلام ... ممنون محیا جان
لطف کردی دوباره بهم سر زدی ...
خواهش میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد