دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

آدم های ساده را دوست دارم

سلام به همه ، یه مطلب جالبی رو یکی از دوستانم فرستاده بود خیلی قشنگ بود : 

 

آدم های ساده را دوست دارم!

همان ها که بدی هیچ کس را باور ندارند!
همان ها که برای همه لبخند دارند!
همان ها که همیشه هستند، برای همه هستند!

آدم های ساده را باید مثل یک تابلوی نقاشی ساعت ها تماشا کرد؛
عمرشان کوتاه است!!

بس که هر کسی از راه می رسد
یا ازشان سوء استفاده می کند!
یا زمینشان می زند!
یا درس ساده نبودن بهشان می دهد!

آدم های ساده را دوست دارم!
بوی ناب “ آدم ” می دهند!!

نظرات 3 + ارسال نظر
هستی سه‌شنبه 27 اردیبهشت 1390 ساعت 11:57 ق.ظ

سلام
متن قشنگی بوددددددددددددددددددددد
من واقعا واسه ادمایی میان اینجا و نظرات منفی درباره این وبلاگ میدن متاسفم .
وبلاگتون عالیه همین طوری ادامه بدید.

سلام هستی جان ... لطف داری عزیز
این شما و بقیه دوستانم هستید که بهم امید میدید ...
بازم ممنون به خاطر همه چیز

بارون سه‌شنبه 27 اردیبهشت 1390 ساعت 06:15 ب.ظ

خیلی خوبه یه رنگ باشین اما قشنگتر از اون اینه که رنگارنگ باشیم اگه با هر کی مثل خودش باشیم میشیم رنگارنگ

خیلی سخته بعضی رو نمیتونی شبیه شون بشی بارون جان هر چقدر هم میخوای مثل خودشون باشی بازم دلت نمیزاره
بابته نظر رنگارنگیت ممنون

محیا دوشنبه 2 خرداد 1390 ساعت 07:52 ب.ظ http://mahya-pm.blogfa.com

سلام!
خییییییلی خوف بود!!
ولی امیدوارم عمرت طولانی باشه!!!(جمله هاش به ویژگی هاتون نزدیکه!)
مییییییسی!

سلام مرسی محیا جان ...
ممنون ... واقعا به من نزدیکه !!!
من کجا ؟ یه آدم ساده و خوب کجا ؟!!!
ممنون بابته نظرات باحالت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد