دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

قفس ... آغوش و نگاه ... سراب

سلام به همه دوستان ، فصل امتحانات هست و وقت کم ... امیدوارم لذت ببرید

 

به هر بهانه دلم را شاد میکنی 

به هر ترانه مرا تو یاد میکنی 

قسم به یاد تک تک بوسه هایمان 

مرا از قفس مرگ و نیستی آزاد میکنی 

  

تو در آغوش من بودی 

ولی من در خیال خود 

تو در یاد کسی چون من 

منم غرق نگاه تو  

آیا همه چیز خواب و خیال است بگو  

آیا دل من غرق سراب است بگو

نظرات 4 + ارسال نظر
هستی جمعه 30 اردیبهشت 1390 ساعت 03:05 ب.ظ

سلام
عالی بود

سلام هستی جان ... ممنون بابته نظرت خیلی زیبا بود و روحیه بخش

محیا دوشنبه 2 خرداد 1390 ساعت 07:55 ب.ظ http://mahya-pm.blogfa.com

سلام!
خوبه فصل امتحاناست انقدر خوب شعر میگین!
خیلی قشنگ بود!!!
سوال های آخرش و دوست دارم!
بازم مییییییسی!

سلام ...
مرسی محیا جان لطف داری فصل امتحانات هست و کمتر میتونم بیام نت ولی خوب چند تا بیت داغون این حرفا رو نداره
منم همینطور
ممنون بابته نظرت

فف دوشنبه 2 خرداد 1390 ساعت 09:52 ب.ظ

سلام
شعرهاتو خیلی عاشقانه است!!!
چرا قبول نمی کنید که عاشق کسی هستید؟
شعراتون دلیه.دلیه یعنی یه چیزی تو دلتون هست که میاد به زبونتون حالا چرا کتمان میکنید عجیبه.
اگه این پنهان کاری به این دلیله که دوستانتون که به اینجا سر میزنن متوجه نشن خب بشن! مگه بده؟
بعد معلومه که عشقتون قدیمه.
اگه اشتباه میکنم بگین که اشتباهه.

سلام فف عزیز
مرسی بابته نظر جالبت ... نه من از کسی خجالت نمیکشم ولی اگه واقعا عاشق بشم به همه میگم عاشقم ولی عاشق نیستم البته کاش بودم که اینقدر به من گیر ندید که عاشقم !!!
نه علاوه به دوستام ، خواهرم و بچه محلام و ... هم بیان بازم روزی که عاشق بشم میگم ولی مردای آذر عاشق نمیشن ...
عشقی ندارم که قدیمی باشه !!!
چرا کسانی هستند که خیلی دوستشون دارم ولی تا حالا عاشق نشدم

منتقد پنج‌شنبه 12 خرداد 1390 ساعت 02:18 ب.ظ

چرا رو خودت عیب می ذاری ؟!!
کی گفته مردای آذر عاشق نمی شن؟
میشن .خوبم می شن...

سلام خانم / آقای منتقد عزیز ...
نه واقعا مردای آذر عاشق نمی شن ... حداقل من که نشدم تا حالا ...
ولی خیلی دوست داشتم تجربه کنم و عاشق یه نفر باشم و اونم عاشق من باشه ولی خوب هنوز که عاشق نشدم ؟
موفق و پیروز باشی
ممنون بابته نظرت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد