دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

دلدار ...

سلام به همه دوستان عزیزم ... 

 

دلخسته و شکسته ام بسیار 

از این زمانه خسته ام ای یار 

دلم بریده و بریده دل از یار 

در این دلم چه شد ، شدی دلدار ؟؟؟ 

نظرات 2 + ارسال نظر
دسپینا یکشنبه 1 خرداد 1390 ساعت 11:14 ب.ظ http://viyuna.blogsky.com

زیباست شاعرانه نوشتن
اگه اجازه بدین شما رو به پیوندها کلبه مجازیم اضافه کنم
البته من تازه به بلاگ اسکای اومدم و هنوز هیچ دوستی ندارم

ممنون دسپینا عزیز ، لطف داری
خوشحال میشم ... خوش اومدی و امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم

هستی سه‌شنبه 3 خرداد 1390 ساعت 09:51 ب.ظ

سلام
خیلللللللللللللللللللللللللللییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

قققققققققققققققققققشششششششششششششنگ
ببببببببببببببببببببببببببوووووووووووووووووووووووووودددددددددددد.

سلام هستی جان ...
خییییییییییییییییییییییییییلللللللللللللللللللللللییییییییییییییییییی
لللللللللللللطططططططططططططططططططففففففففففففففف
داااااااااااااااااااااااااااااااررررررررررررررررررررررررررررررییییییییییییییییی
ممنون بابته نظر کشیده و باحالت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد