دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

تو و خدا ....

سلام به همه دوستان گلم ... یه مطلب قشنگی رو دوست خوبم بهزاد رحمتی برام فرستاده امیدوارم که لذت ببرید ... 

 

اگر مهربان باشی تو را به داشتن انگیزه های پنهان متهم می کنند، ولی مهربان باش 

 اگر شریف و درستکار باشی فریبت می دهند، ولی شریف و درستکار باش 

و درنهایت می بینی هر آنچه هست همواره میان تو و خدواند است نه میان تو و مردم

نظرات 5 + ارسال نظر
هستی سه‌شنبه 3 خرداد 1390 ساعت 09:55 ب.ظ

سلام

اینم خیلییییییییییییییییییییییقشنگ بود

سلام هستی جان ... بازم للللططططططففففففف داری ...
ممنون که بهم سر میزنی نظر میزاری

بارون چهارشنبه 4 خرداد 1390 ساعت 12:00 ق.ظ

هر آنچه هست همواره میان تو و خدواند است نه میان تو و مردمواقعا اما کی قبولش داره؟
ما همیشه مردم برامون مهمترن کاش یه ذره واسه خودمون زندگی کنیم تا برای مردم.....
من خودمو میگم شاید شماها این طور نباشید...
مردم چی میگن ...
مردم ...
مردم...
اه ه ه ........
یه ذره برای خودمون زندگی کنیم چه خوب میشه
ولی نمیشه

سلام بارون جان ، کم پیدایی !!! نظرم نمیدی ...!!!
خوب شاید بعضی ها قبول داشته باشند من قبول دارم بیشتر وقت ها برای مردم زندگی میکنم ولی واقعیت اینه که همه ی ما کارهای کردیم که فقط به خاطر خدا و بین خودمون و خداست بوده و هیچکسی ازش خبر نداره ...
امیدوارم که بیشتر با خداوند در ارتباط باشیم ...
ممنون بابته نظرت

amirhosein izadpanah چهارشنبه 4 خرداد 1390 ساعت 10:29 ب.ظ

ashegh shodi kala k

pish ma bia


coff bezar to yahoooo namard


bah bah bah

seyede ma sheghe


khili n9karetam 2ste ghadimit amirhosein

سلام امیرحسین جان ...
خوبی ؟؟؟ دلم برات تنگ شده بود ، کجایی ؟؟؟
عاشق نشدم حرف در نیار ولی خوب یکم واضح شدم ...
هیچکی نمیدونست شعر میگم الان همه میدونن

کشفی چهارشنبه 11 خرداد 1390 ساعت 12:10 ق.ظ

سلام آقای سیدی خدا قوت.واقعا مطلب بجا وقشنگی گفتید.امان از مردم و حرفاشون ولی خدا کافیه واسه همه چی.چقدرخوبه که خداهست. شعرا هم واقعا قشنگه. امیدوارم امتحانات مثل همیشه بانمرات عالی قبول شید.

سلام خانم کشفی ، خوبید ؟؟؟
خیلی ممنون ، قابلی نداشت ... خوشحالم که مفید بوده مطالب وبلاگ ... خیلی لطف کردید به وبلاگ بنده سر زدید ...
ممنون من هم امیدوارم همگی این ترم و ترمهای دیگه و تو تمام زندگیمون موفق و پیروز و سلامت باشیم ...
بازم ممنون بابته نظر جالبتون ... واقعا چقدر خوبه خدا هست ...

محیا دوشنبه 23 خرداد 1390 ساعت 02:43 ب.ظ http://mahya-pm.blogfa.com

سلام!!
متن جالبی بود!!!!!!!!آخرش باحال بود!همه چی بین خودم و خودش(من و خدا)
میسی

سلام ... مرسی لطف داری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد