دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

خدا یاریم کن .... ماجرا...

سلام به همه دوستان گلم ... خیلی ممنون که به وبلاگ من سر میزنید ... 

  

خدایا یاوری و سروری تو 

دلم را صاحب و مرهمی تو 

خدایا بر دل من هم نظر کن 

ببینم عشق را تو یاریم کن 

  

دل من کرد خطایی و شکایت کردی 

برو پیش یار خود به او که عادت کردی 

این دل را میکشم من آخر این ماجرا

تا بمیرد عشق و مستی و تمام ماجرا

نظرات 2 + ارسال نظر
همین حوالی جمعه 13 خرداد 1390 ساعت 11:19 ق.ظ http://haminhavaly.blogsky.com

سلام
مطالب و شعراتون خیلی جالبه
شعراتون کار خودتونه؟
آفرین به شما
خوشحال میشم به وب منم سر بزنید

سلام نگین خانم ...
ممنون خیلی لطف دارید ... بله شعرها کار خودمه ...
مرسی ... شما هم وبلاگ قشنگی دارید ...
ممنون بابته نظر جالبتون

همین حوالی یکشنبه 15 خرداد 1390 ساعت 04:36 ب.ظ

سلام
آپم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد