دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

پایان

سلام به همه دوستان گلم و کسانی که  لطف میکنند به من سر میزنند ... 

 

دو تا تصمیم گرفتم که هنوز نمیدونم کدومش بهتره ولی فعلا وبلاگ تعطیل تا قطعی بشه ... 

 

1- کلا وبلاگم رو حذف کنم و شعرهای داغونم رو مثل سابق فقط برای خودم نگه دارم یا کلا بریزمشون دور ( همون کاری که قبلا میکردم ) 

 

2- وبلاگ رو تغییر بدم و فقط داستان کوتاه بزارم ... ( اونم هر چند وقت یکبار ) 

 

اگه فکر میکنید میتونید کمکم کنید زودتر تصمیم بگیرم خوشحال میشم راهنماییتون رو بشنوم 

نظرات 4 + ارسال نظر
محمد سه‌شنبه 17 خرداد 1390 ساعت 03:15 ب.ظ http://migam.blogsky.com

سلام دوست قدیمی
به نظر من هر کدوم از این مطالب خواننده و طرفداره مخصوص خودشون رو داره . اگه من جای تو بودم وبلاگم رو به یه موضوع محدود نمیکردم . و از هر دو موضوع و یا حتی موضوعات دیگه استفاده میکردم . به نظر من وبلاگ دفترچه ی خاطراتیه که شخص با سلیقه ی خودش اونو مینویسه .

دقیقا درسته محمد جان ... ممنون ولی خوب یکم خسته شدم ...
بازم لطف داری و ممنون که نظر دادی ...

بارون چهارشنبه 18 خرداد 1390 ساعت 11:01 ب.ظ

در مورد نظراتت:
۱-اگه قرار بود حذفش کنی چرا اصلا وبلاگ زدی؟
یه بزرگی میگه اگه کاری رو شروع کردی به بهترین نحو انجامش بده.
اگه میدونی آخرشه خسته شدی بی خیال

۲-اگه همش یه موضوع باشه خسته کننده میشه اونوقت دیگه کسی سر نمیزنه از ما گفتن خود دانی

سلام بارون ...
همینجوری زدم دلیل خاصی نداشت و شعرهام رو همیشه فراموش میکردم ولی الان اینجا مینویسم ... برای دل خودم نه برای هیچکسی
ولی خوب خیلی خوشحالم که دوستانی دارم که بهم سر میزنن و راجبشون نظر میدن ...
بازم ممنون بابته نظرت

شش پنج‌شنبه 19 خرداد 1390 ساعت 05:58 ب.ظ

به نظر من هیچ کدوم!
شما همین روال رو ادمه بدی خیلی بهتره
البته اگه دوست نداری شعرهاتون رو عمومی کنی اون یه بحث دیگه است.
خوشحال میشم اگه ادامه داشته باشه.

مرسی شش عزیز شما لطف داری!!!
ولی خوب بحث عمومی بودن نیست ... حال و هوای زندگیم یکم عوض شده و خوب اینا هم هنوز قطعی نیست ...
ممنون بابته نظرت ... خوشحال شدم

محیا دوشنبه 23 خرداد 1390 ساعت 02:40 ب.ظ http://mahya-pm.blogfa.com

سلاااااااااااااااام
حذفش کنید؟؟؟چرا؟؟؟؟؟؟؟
وبلاگ به این خوبی؟؟!!!!!!
آخه چرا؟؟؟!!!نکنی اینکارو!!!
داستان کوتاه با شعرای قشنگت خوبه تا فقط داستان!!!!
بازم میل خودته!!
مییییییییسی

سلام ...
مرسی لطف داری ولی خوب هنوز تصمیم نگرفتم ...
بازم ممنون به خاطر نظرت ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد