دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

قالب جدید وبلاگ ...

سلام به همه دوستان گلم ... و خواهر و همه کسانی که به وبلاگ سر میزنند ...

از اونجا که همه مهندسین و با سلیقه و با کمالات خوشحال میشم نظرتون رو درباره قالب جدید و ... بگید ...

راستی پیشنهادی ، انتقادی هم کردید ... خوشحال میشم

نظرات 8 + ارسال نظر
عاشق جمعه 17 تیر 1390 ساعت 03:49 ق.ظ http://avindar.loxblog.com

سلام
حالا بهتر شد
روح داره
رنگا آدم زنده میکنن

مرسی بابته نظرت آبجی جان شما خودت میومدی اتاق کناری کمک میکردی دیگه

محمد شنبه 18 تیر 1390 ساعت 12:37 ق.ظ http://migam.blogsky.com

دکوراسیون جدید مبارک . ایشالا پستاش واست بچرخه

سلام محمد جان ... مرسی لطف داری ... همینطور برای شما

عاشق شنبه 18 تیر 1390 ساعت 02:59 ق.ظ http://avindar.loxblog.com

چشم
یادم میمونه برای دفعه بعد
البته اگه بیدار باشین
امیدوارم همین الان که خوابی بهترین خوابها رو ببینی

خیلی شب ها بیدار میمونی برات خوب نیست :)

زع یکشنبه 19 تیر 1390 ساعت 08:14 ب.ظ

خیلی قشنکه

ولی واسه منی که دایال آپم دیر لود میشه .

شاید این باعث بشه که کمتر بیام اینجا

ممنون لطف دارید خانم ز.ع عزیز ....
میدونم به خاطر آهنگی که گذاشتم اون بردارم فکر کنم با سرعت دایال آپ هم سریع لود بشه ... اگه بازم کند بود بهم بگید :
خیلی خیلی ممنون بابته نظرتون

بارون سه‌شنبه 21 تیر 1390 ساعت 09:54 ب.ظ

سلام
من دوباره اومدم
به به مبارکا باشه
بادا..بادا مبارک بادا ایشاا.. مبارک بادا
فک کنم الان بیشتر رغبت می کنم بیام

سلام بارون ...
خوش اومدی
مرسی لطف داری ... امیدوارم سر بزنید خوشحال میشم از نظرات شما هم استفاده کنم

راضیه کشفی چهارشنبه 22 تیر 1390 ساعت 06:29 ب.ظ

سلام آقای سیدی خسته نباشین...وبلاگتون خیلی قشنگ شده خوش سلیقه هستید تبریک می گم.شاد باشید

سلام خانم کشفی شما هم خسته نباشید ...
ممنون خیلی لطف دارید ... شما هم همینطور

هستی یکشنبه 26 تیر 1390 ساعت 04:20 ب.ظ

سلام
وبلاگتون خیلی قشنگ شده سلیقتون عالیه

سلام ... مرسی خیلی خیلی لطف داری ممنون
سلیقه شما هم حتما خوبه ...
ممنون بابته نظرت

محیا سه‌شنبه 28 تیر 1390 ساعت 12:27 ب.ظ http://onlyiandu.blogfa.com

سلام!!!
چه خوشمل شده!!!ولی رنگ زمینه شو عوض کنین!
میسی

سلام ... مرسی لطف داری ... ممنون بابته نظرت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد