دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

آرزوی من ...

آرزو دارم همه دوستام و کسانی که به این وبلاگ میان این آرزوی من براشون برآورده بشه

آرزویم این است نرود اشک در چشم تو هرگز مگر از شوق زیاد......
نرود لبخند از عمق نگاهت هرگز.......
و به اندازه ی هر روز تو عاشق باشی........
عاشق آنکه تو را می خواهد.......
و به لبخند تو از خویش رها می گردد......
و ترا دوست بدارد به همان اندازه که دلت می خواهد

نظرات 1 + ارسال نظر
عاشق یکشنبه 26 تیر 1390 ساعت 01:53 ق.ظ http://avindar.loxblog.com

سلام داداشی
ماهم همین آرزو رو برای خودت می کنیم

سلام آبجی ... مرسی ممنون بابته نظرت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد