دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

به نظر شما کدوم دوره زیباتر شعر گفتند؟

حافظ:
 تـنــم از واسـطــه دوری دلـبــر بـگـداخــــــت.
 جـانــم از آتــش مـهــر رخ جـانـانـــه
فروغ فرخزاد:
ای شب از رویای تو رنگین شده.
 سینه از عطر توام سنگین شده
سهراب سپهری:
دوست را زیر باران باید برد.
 عشق را زیر باران باید جست
ترانه امروزی:
دوست دختر من نازه،
 قلبش پر احساسه،
 عاشقش شدم تازه
بچه ژیگولای امروزی:
 دوستت دارم کثافت! لعنت به اون قیافت

خدا از این به بعد رو به خیر کنه!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
م. دائمی سه‌شنبه 25 مرداد 1390 ساعت 01:40 ق.ظ http://bestlove2011.mihanblog.com

سلام....
جالب بودن...خدا نسل های بعدی رو بخیر کنه!

راستی به وبلاگ من هم سر بزنیدُخوشحال میشیم

سلام خانم دائمی ...
مرسی بابته نظرتون ... خیلی ممنون که به من سر زدید ...
حتما سر میزنم به وبلاگتون ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد