دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

چه عجیب است این دل ...

سلام به همه دوستان عزیز ... یه شعر گفتم امیدوارم لذت ببرید ...


چه دلی دارم من

چه عجیب است این دل

روزها عاشق و دلدار و مریض

شب به یاد یه عزیز

چه عجیب است این دل

با خدا و تنهاست

پاکی و عشق تمام دل ماست

سادگی در دل ما نیست ولی

چه عجیب است این دل

به خودش حیله و نیرنگ زده

طرحی از عشق به خود رنگ زده

این دلم زنگ زده !

چه عجیب است این دل

شده تنها و در این تنهایی

نیست هیچ مونس و همدم یاری ...


نظرات 2 + ارسال نظر
Nazli سه‌شنبه 25 مرداد 1390 ساعت 01:53 ب.ظ http://harry-unforgettable.blogsky.com

slm
webe jalebi darin,in sher xeyli xub bud
be manam ye sar bezanin,pashimun nemishin

سلام نازلی ...
مرسی ... لطف داری ... چشم سر میزنم...

محیا چهارشنبه 26 مرداد 1390 ساعت 03:25 ق.ظ http://onlyiandu.blogsky.com

سلام!!
خیلی خوشمل بود مثل همیشه!!!
میییییییسی
@...............@..........@............@@@@@..........@
@@..........@@......@.....@......@..........@......@....@
@.@........@.@....@.........@....@..........@....@........@
@..@......@..@....@@@@@......@@@@@....@@@@@
@...@....@...@....@.........@................@....@.........@
@....@..@....@....@.........@................@....@.........@
@.....@@.....@....@.........@................@....@.........@
@......@.......@....@.........@................@....@.........بیا
زود بـــــــــــــــــــــــــــــــــــیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا
نــــــــــــــــــــــظــــــــــــــر یـــــــــــــادتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ نــــــــــــــــــــــــــــــره...
بخش هشتم عشق گمشده

سلام مرسی ... خیلی لطف داری ....
چشم سر میزنم بهت ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد