دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

دست نویس های شاعرانه ...

شعر خودم و دیگران ، سرگرمی و داستان های جالب ...

یه دوبیتی برای شب های قدر ... عاشق خدا ...

امیدوارم لذت ببرید ... موفق و پیروز باشید ... یه دوبیتی از خودم :

در این شب ها که دل ها بی قرار است

امید برقراری و دعا هست

یه یادی از من آشفته هم کن

برایم کن دعا ، عاشق ترم کن

التماس دعا

نظرات 2 + ارسال نظر
هستی دوشنبه 31 مرداد 1390 ساعت 08:16 ب.ظ

خیلی قشنگ بود
التماس دعا

مرسی خیلی لطف داری ... ممنون بابته نظرت ...
همچینین شما ( التماس دعا )

Nazli سه‌شنبه 1 شهریور 1390 ساعت 12:50 ب.ظ http://harry-unforgettable.blogsky.com

slm
upe zibayi bud...
manam upidam,ye sar bem bezanin...
felan

سلام ... مرسی نازلی جان ...
خواهش میکنم ...
چشم حتما سر میزنم ...
فعلا بای تا های

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد